خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

هدایت های رهبر انقلاب و بیداری جامعه انقلابی توطئه دشمنان را سرکوب کرد

سیاهکلی مرادی عنوان کرد: تاریخ انقلاب و تاریخ جهان به خوبی بیانگر خیانت های جامعه استکباری و آمریکایی هاست که می خواستند ایران را به تجزیه بکشانند اما هدایت های رهبر معظم انقلاب و بیداری جامعه انقلابی و ولایی مانع این توطیه دشمنان شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۴۱
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همایش فرهنگیان، پایه ریز تمدن نوین اسلامی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسوولان استانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

تقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از فرهنگیان استان در تمام مراحل بیان کرد: فرهنگیان با تمام مرارت ها و کاستی ها به معنای واقعی کلمه بستر را برای حضور دانش آموزان فراهم کردند.

وی گفت: استان قزوین جزو بهترین استان ها به لحاظ آموزش حضوری و مسایل تربیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: وقتی استکبار جهانی از کف خیابان خسته شد، هجوم خود را به سمت مدارس کشاند. ۱۶۷۰ واحد آموزشی در استان داریم که به تعداد انگشتان درس مسأله در مدارس نداشتیم و این نشان دهنده تقید و تعهد فرهنگیان در استان قزوین است. 

سیاهکلی عنوان کرد: کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند اما ضربه خوردند و ملت ما نیز دشمنان خود را بهتر شناختند. البته شاید این اتفاقات موجب جریان خون تازه ای در رگ های جامعه شد و فرهنگیان با انرژی بیشتری در مدارس کار می کنند و در همین راستا جلسات متعدد روشنگری برای دانش آموزان ایجاد کردند.

وی افزود: باید قدردان امنیت موجود باشیم چرا که اگر اراذل و اوباش فرصت بیابند از ناامنی ها برای هر خیانت و توزیع ای در جامعه استفاده می کنند و دلبستگی آنها به آمریکایی هاست که جز غارت و خیانت به جامعه بشر هیچ نداشتند. 

سیاهکلی تصریح کرد: تاریخ انقلاب و تاریخ جهان به خوبی بیانگر این خیانت جامعه استکباری و آمریکایی هاست و می خواستند ایران را به تجزیه بکشانند که هدایت های رهبر معظم انقلاب و بیداری جامعه انقلابی و ولایی مانع این توطیه دشمنان شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها