نشست هم اندیشی جهاد تبیین و روشنگری در زاهدان برگزار شد

با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان نشست هم اندیشی جهاد تبیین و روشنگری در خصوص مسائل روز کشور برای بسیجیان و کارمندان اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۴۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست هم اندیشی جهاد تبیین و روشنگری در خصوص مسائل روز کشوربرای بسیجیان و کارمندان اداره کل حفاظت محیط زیست استان در سالن اجتماعات این اداره کل با حضور مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام‌خامنه ای(مدظله العالی) ادارات کل با سخنرانی سرهنگ پاسدار حسن فضلی برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسن فضلی، هادی سیاسی سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این نشست ضمن تشریح حوادث اخیر کشور و نقشه های دشمنان گفت: دشمن، ایران قوی نمیخواهد ،ایرانی میخواهد که هروقت اراده کند بخشی از آن را جدا کند.

وی با اشاره به شعار فریبنده دشمن با عنوان زن، زندگی، آزادی، افزود: در هیچ جای دنیا مثل ایران آزادی وجود ندارد، اما استکبار دنبال اهداف دیگری است، وقتی پای صحبت مادران شهدا می نشینیم شرمنده آنان میشویم و لازم است تاریخ را مطالعه کنیم تا بیشتر به اهمیت جایگاه مادران شهدا که دلیرمردانی مثل حاج قاسم و شهدای گرانقدر تربیت کردند، پی ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار