سردار مسلمی گفت: مساجد باید محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ... قرار گیرد و پایگاه‌های بسیج با محوریت قرار دادن مساجد کارگاه انسان سازی است.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۵۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با بسیجیان بابل در حسینیه شهدای سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست سردار مسلمی به نقش پایگاه‌های بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: مساجد امروز باید محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و ... قرار گیرد، پایگاه‌های بسیج با محوریت قرار دادن مساجد باید کارگاه انسان سازی است.

پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است
فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروزه دشمنان با هدف قرار دادن نسل نوجوان و جوانان درصدد ضربه ضردن به جمهوری اسلامی هستند، افزود:دشمنان به دنبال گسست در بین نسل جوان و نسل گذشته هستند و نباید گذاشت به اهداف خود برسند.

سردار مسلمی در ادامه با اشاره به تشکیل محله مهدوی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات موجود در محلات بدست خود اهالی حل و فصل می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  مساجدی که فعال هستند در عرصه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان موفق‌تر عمل می‌کنند و بسیجیان بیشتری را در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار میگیرند، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا  مردم مساجد را امین خود قرار داده و برای حل تمامی مشکلات خود به مساجد مراجعه کنند.

پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد کارگاه انسان سازی است
سردار مسلمی تصریح کرد:  فرماندهان پایگاه با اجرایی کردن طرح محله مهدوی در مساجد می‌توانند در ایفای نقش آموزشی و تربیتی خود در جذب جوانان و حضور فعال شان در محلات اقدامات مثبت و ارزنده تری انجام دهند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: مساجد باید نقش تربیتی و آموزشی را بدرستی ایفا کرده و اگر بتوانند به این مهم دست یابند تاثیر به سزایی در تربیت نسل‌های آینده خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها