ساری-مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت:دشمنان در فضای مجازی تلاش کردند که دروغ بزرگ با جزئیات گفته شود و مخاطب باورکند.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۶۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان عباس آباد باحضور مسئولین و بسیجیان در دانشکده کشاورزی شهرسلمانشهر برگزار شد.

دشمن با ابزار فضای مجازی در تلاش برای سلطه فرهنگی است

سید امیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا در این همایش با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: دراین دوره ما باچالش‌های مهمترنسبت به چالش‌های قبلی مواجه شدیم چالش‌های قبلی عمدتاً امنیتی بوده یا اقتصادی یعنی موضوع ۹۶و۹۸ اقتصاد بوده درسال ۸۸ مسائل امنیتی و سیاسی انتخاباتی بوده که مردم شاید بخاطر موضوعات سیاسی به خیابان نیایند، ولی وقتی موضوع اجتماعی می‌شود شرایط فرق می‌کند.

سادات کرمی افزود: در موضوع اجتماعی وقتی مخاطب نوجوان باشد شرایط دشوارتر می‌شود، چون نوجوان بیشتر هیجانی می‌شود نه روزنامه می‌خواند و نه تلویزیون می‌بیند در واقع نوجوان قشرپیشران جامعه است و حکومت نمی‌تواند برخورد سلبی داشته باشد.

دشمن با ابزار فضای مجازی در تلاش برای سلطه فرهنگی است

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا  اضافه کرد: در شرایط کنونی جامع جوانان کشور بیشترین تأثیرگذاری را از فضای مجازی داشتند که دشمنان در این فضا تلاش کردند که دروغ بزرگ با جزئیات گفته شود و مخاطب باورکند.

سادات کرمی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید حلقه‌های مطالعاتی، تفکر و تعقل در مدارس و دانشگاه‌های کشور شروع شود تا این نوجوانان از این فضای مجازی طلسم شده بیرون بیایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها