خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: از مردم که انصافاً همت خوبی دارند در عتبات و اربعین تشکر می‌کنیم و باید مردم و مسئولان نسیت به اهمیت این موضوع توجیه شوند.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۶۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

توجه جدی مردم و مسئولین به موضوع عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان شاهرود با بیان اینکه موضوع عتبات عالیات اعتقادی است و هر شیعی عاشقی دوست دارد در این مسیر تلاش کند، افزود: نمره شهرستان ما در این موضوع مطلوب است و در بخش مردمی و حاکمیتی و موکب داران باید توجه جدی تری انجام شود.
او با تاکید بر اینکه برگزاری این جلسات برای رفع مشکلات بسیار مهم و باید مستمراً تشکیل شود، گفت: از مردم که انصافاً همت خوبی دارند در عتبات و اربعین تشکر می‌کنیم و باید مردم و مسئولان نسیت به اهمیت این موضوع توجیه شوند.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر حفظ هویت ستاد عتبات عالیات شهرستان، اظهار کرد: حضور موکب‌ها در مرز بسیار مهم است که باید توجه شود که بعد از اربعین نیز این موکب‌ها تا چند روز برپا باشد و به زوار خدمت رسانی نمایند.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با اشاره به اقدامات خوب مردم و موکب داران و وظیفه مسئولین در این راستا، گفت: ما در خصوص ستاد بازسازی عتبات عالیات و اربعین دغدغه‌مند هستیم و برنامه‌های آن‌ها را به جد پیگیریم و تلاش می‌کنیم امورات را تسهیل نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها