کارشناس مسائل سیاسی گفت: تخریب چهره اسلام و ساختارها از اصولی است که توسط عوامل ضد انقلاب و رسانه هایی مانند سعودی اینترنشنال دنبال می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۴۶
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،به نقل از ایلام بیدار،فرشته سنجیده"، فعال رسانه ای و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز دشمنان اصول نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده و توهین به کربلا و امام حسین(ع) و مقدسات مانند قرآن را با عوامل خودفروخته داخلی و خارجی و همچنین رسانه هایی مانند سعودی اینترنشنال پیش می برد.    

وی افزود: در تاریخ معاصر ایران در اتفاقات مهمی چون ملی شدن صنعت نفت، انقلاب مشروطه، لغو انحصار توتون و تنباکو به بیگانگان، استقلال طلبی و مبارزه با استعمار و اولین جرقه های مبارزه و انقلاب و... نقش پررنگ روحانیون را شاهد هستیم، شاید به خاطر همین نفوذ و جایگاه ویژه روحانیون در جامعه است که مدتی است که دشمن هجمه هایش را علیه این قشر سرعت بخشیده و در تلاش بی وقفه برای فاصله انداختن بین مردم و روحانیون و بویژه جوانان است و در روزهای اخیر با توهین به روحانیت در کوچه و خیابان می خواهد به اهداف خود برسد.    

سنجیده در ادامه گفت: البته روحانیون همیشه هدف دشمنان بوده است و این حرکتها چیز جدیدی نیست، روحانیون همیشه مورد ترور و تهدید و توهین قرار گرفته و همچنان نیز این روند ادامه دارد، ماه رمضان امسال بود که سه روحانی ناجوانمردانه توسط جریان تکفیری در حرم مطهر امام رضا علیه السلام به شهادت رسیدند اما دشمنان مدعی حقوق بشر هیچ واکنشی نداشتند  در جریان تغییرات گسترده و پرشتاب جامعه در زمینه های مختلف و حتی دیدن خطاهایی از برخی از مسئولین در لباس روحانیت برخی ها را بر آن داشته که تمام روحانیون را با خطای چند نفر یا چندین نفر از آنها بسنجند و به قول معروف تر و خشک را با هم بسوزانند . 

  فعال رسانه ای خاطر نشان کرد: اما واقعیت این است آیا اگر در شغل و صنف دیگری یک یا چند نفر خطایی انجام دهد باز همین نگاه به آنها می شود؟ بعضی وقتها شاهد بودیم که معلمی رفتاری ناشایست را با دانش آموزان داشته و یا یک پزشک به خاطر عدم توانایی مالی یک مریض از پذیرش آن سر باز زده و یا مهندسی خانه ای ناایمن را ساخته است، آیا در جامعه همه افراد در آن صنف و یا شغل به عنوان انسانهای نالایق و بدی دیده شده اند و یا مردم از رفتن پیش پزشک دیگر و یا معلم و مهندس دیگری امتناع کرده اند؟ قطعاً جواب منفی است    

وی عنوان داشت: دشمن از اهمیت جایگاه روحانیت و ارتباط گیری او با مردم در جهت روشنگری و تقویت باورهای دینی در هراس است به همین خاطر می خواهد این جایگاه ویژه نزد مردم را از بین ببرد در نتیجه خطای خیلی های دیگر  را بزرگنمایی نمی کند و به روحانیون می چسبد    

سنجیده تصریح کرد:  هدف دشمن فراتر از روحانیون است و هدف نهایی اسلام هراسی و به خیال خودشان برچیده شدن دین و مذهب در کشور است، که با عواملی چون سعودی اینترنشنال می خواهند آن را گسترش دهند،آنها درک نکرده اند که موضوع دین موضوعی است که در پوست و گوشت مردم این دیار است و این روحانیون بوده اند که در طول تاریخ پر فراز و نشیب ایران برای اقامه دین محمدی و برافراشته شدن پرچم تشیع خون دلها خوردند و کشته شدند و تبعید شدند اما دست از تبلیغ و آگاه سازی مردم برنداشتند در نتیجه حرکت توهین آمیز چند نفر اراذل اجیر شده که برای شبکه های بیگانه فیلم و کلیپ منتشر می کنند قطعاً تاثیری در باورهای مذهبی مردم نخواهد گذاشت و نه تنها مظلومیت روحانیون شیعه را نشان می دهد که آنها را در مسیر روشنگری و آگاه سازی جامعه مصمم تر می کنند چرا که پیغمبر بزرگ اسلام هم در جریان دعوت خود به سوی اسلام مورد تمسخر و توهین دشمنان اسلام قرار گرفت  .  

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: دشمنان مردم ایران دشمنان تمام مردم اعم از روحانی و کسبه و استاد دانشگاه و خبرنگار و نظامی و بسیجی و فعال مدنی و منتقد و... هستند و تا زمانی که دشمنان ما مشترک و علیه خاک و دین ما هستند همه در برابرشان خواهیم ایستاد .

وی بیان داشت: مردم ایران دلداده مراجع و علمای بزرگی چون آیت الله بهجت ها و حسن زاده آملی ها و مجتهدی تهرانی ها و حق شناس ها و جوادی آملی ها و بسیاری از علمای بزرگی هستند که در اینجا به علت گسترده بودن نمی توان به آنها اشاره کرد، دشمن می خواهد جلو رشد و تربیت این شخصیت‌ها برای آینده اسلام را بگیرد که کور خوانده است. 

ارسال نظرات