تشریح ابعاد جنگ جهانی رسانه ای علیه ایران در مرند

تبریز - ابعاد تهاجم گسترده رسانه ای امپریالیسم جهانی علیه ملت ایران طی نشستی تبیینی در بین بانوان بسیجی حوزه الزهرا مرند تشریح شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۵۷
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول انجمن مدرسان قرارگاه فضای مجازی سپاه مرند جوانان و نخبگان ایرانی را سرمایه بی بدیل کشور دانست و گفت: دشمن در تلاش است با جداسازی نخبگان از بدنه انقلاب، مانع از رسیدن جمهوری اسلامی ایران به قله های پیشرفت و تمدن نوین اسلامی شود.

مهدی عظیمی افزود: بنگاه های دروغ پراکنی BBC، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من‌وتو با تولید و نشر بیش از ۴۰ هزار خبر کذب در فضای مجازی یک جنگ تمام عیار رسانه ای علیه ایران راه انداخته اند.

وی تشریح کرد: رسانه های داخلی و صداو سیما می توانند با روایت گری نخست از رخدادها سنگری برای دفاع از مردم و افکار عمومی در مقابل بمباران دروغ و شایعه های رسانه های خارجی باشند.

عظیمی ادامه داد: اصلی ترین ابزار دشمن در جنگ رسانه ای فعلی، انسان رسانه ها هستند که طراحان جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ایران با اجاره صفحات پر مخاطب برخی از سلبریتی ها در شبکه های اجتماعی، با اعتبار بخشی کاذب به اخبار نادرست به دنبال ارتقای سطح باورپذیری افکار عمومی هستند.

وی در پایان گفت: نهادهای فرهنگی تلاش کنند تا با ارتقای سواد رسانه ای مردم، مخاطرات و آسیب های فضای مجازی به پایین ترین سطح خود در تخریب افکار برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار