خبرهای داغ:
سردار هاشمی پور در جمع نیروهای وظیفه لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) مطرح کرد:

راهپیمای 13آبان به دشمن فهماند که ایران سر ارزشهایی که با خون شهیدانش بخصوص شهدای امنیت حوادث اخیر بدست آورده، معامله نخواهد کرد.

در راستای برگزاری سلسله جلسات انس و الفت با نیروهای وظیفه لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، جلسه انس و الفت با حضور فرماندهی، اعضای شورا و کلیه نیروهای وظیفه در حسینیه ثارالله این لشکر با موضوع نشست صمیمی و رفع مشکلات برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۷۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس 14 امام حسین(علیه السلام)، در راستای برگزاری سلسله جلسات انس و الفت با نیروهای وظیفه لشکر14 امام حسین (علیه السلام)، جلسه انس و الفت با حضور فرماندهی، اعضای شورا و کلیه نیروهای وظیفه در حسینیه ثارالله این لشکر با موضوع نشست صمیمی و رفع مشکلات برگزار گردید.

 

در ابتدای این جلسه فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)با  اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی استکبار ستیزی مردم در روز 13 آبان ، نقشه های شوم دشمنان انقلاب را بی اثر دانست و بر داشتن بصیرت و نقش روشنگری سربازان در جامعه  تاکید نمود.

 

این فرمانده در ادامه بیان داشت: دشمنان در اندیشه تجزیه ایران اسلامی و قدرتمند هستند، راهپیمای 13آبان امید دشمن را با نیت خرابکاری و تجزیه ایران عزیز سد کرد و به آنان فهماند که ایران سر ارزشهایی که با خون شهیدانش بخصوص شهدای امنیت حوادث اخیر بدست آورده، معامله نخواهد کرد.

 

در ادامه این جلسه نمایندگان چند نفر از نیروهای وظیفه ضمن تشکر از فرماندهی لشکر مقدس ۱۴امام حسین(علیه السلام) برای حضور دراین جلسه به نمایندگی از دیگر نیروهای وظیفه درخواست های خود را مطرح کرده و مقرر گردید این مسائل در کمیسیون مطرح و رسیدگی گردد.

 

لازم به ذکر است که در پایان مراسم نیز از تمامی نیروهای وظیفه حاضر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات