خبرهای داغ:
رئیس قوه قضائیه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند تأکید کرد:
رئیس قوه قضائیه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند گفت: هدف این سفر، پیگیری مسایل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه قضایی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۹۶
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به خراسان جنوبی و در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند بیان کرد: توفیقی حاصل شد تا در این استان با مردم متدین، مؤمن، پرتلاش و اهل علم و فرهنگ حضور پیدا کنیم.


وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم ضمن سرکشی به بخش‌های قضایی زیرمجموعه قوه قضائیه در استان و اعزام هیئت‌هایی به شهرستان‌ها، با همکاری نماینده، ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولین مجموعه مسائلی که مربوط به قوه قضائیه می‌شود یا این قوه می‌تواند در جهت ارتقاء آن‌ها یا رفع بعضی از موانع کسب و کار‌ها و نیز مشکلات مردم گام بردارد، اقدامی انجام دهیم.


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: در این سفر، مدیران عالی قوه قضائیه رودررو با مردم صحبت می‌کنند و مسائل را می‌شنوند.

 

رئیس قوه قضائیه متذکر شد: امیدواریم امروز با نشست‌هایی که با نمایندگان اقشار مختلف مردم، مسئولین و هیئت اداری داریم، بتوانیم بخشی از مسائل مردم چه قضایی و چه غیر قضایی را بررسی کنیم و در جهت رفع آن‌ها قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها