فرمانده انتظامی شهرستان قزوین؛  

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قزوین؛

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۱۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

قزوین_سرهنگ بیژن خدائی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد قاطع با هنجارشکنان، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی به صورت محله محور در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص ماموران کلانتری "21 محمودآباد" و "12 بازار" شهرستان قزوین با اخذ دستور قضائی برای اجرای طرح اعزام و به صورت محله محور از نقاط شناسایی شده و جرم خیز حوزه استحفاظی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: توقیف2 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتور سیکلت سرقتی، کشف یک کیلو 755 گرم انواع مواد مخدر، دستگیری 3 سارق و 2 مالخر، پلمپ 7 واحد صنفی متخلف و کشف 50 کیلو کابل سرقتی از توفیقات ماموران در اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه اجرای مستمر طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار داشته و پلیس قاطعانه با هرگونه اقدامات غیر قانونی برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار