گرامیداشت چهلم شهدای امنیت و شهدای حرم شاهچراغ(ع) در زاهدان

مراسم چهلم شهدای امنیت و گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع) در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۵۵
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرزاری بسیج از زاهدان، مراسم چهلم شهدای امنیت و گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)  با حضور پرشور مردم مومن و شهید پرور زاهدان، در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت و شهدا حرم حضرت شاهچراغ شیراز گفت: شهدا امنیت استان سیستان و بلوچستان مردانی بودند که از مرگ هراسی نداشتند چرا که ایمان راسخ و هدف والای آنها بشارت شهادت در راه خدا به آنها داده شده بود .

وی افزود: شهدا امنیت در راه برقراری آرامش، امنیت و حفاظت از جان و مال مردم خالصانه و خاضعانه جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران همچنین به تلاش دشمنان نظام که در راس آنها آمریکای جنایتکار و رژیم منفور صهیونیستی است اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه امروز شاهد افول و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جهان خوار هستیم ،سیاست دولتمردان آمریکایی به ویژه در ایران اسلامی تلاش در دسیسه و اغتشاش در هدف قرار دادن وحدت اقوام ،طوایف و مذاهب است .

حجت الاسلام و المسلیمن طائب افزود: شیعه و سنی در این آب و خاک در کنار هم مبارزه کردند و در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده اند که این وحدت رویه سبب ناراحتی و غضب دشمنان نظام شده است .

این مسئول همچنین از همه مردم استان و علما شیعه و سنی خواست تا با بصیرت و هوشیاری مراقب فتنه گران و بدخواهان کشور باشند .

ارسال نظرات