معرفی برگزیدگان شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان، برگزیدگان در رشته های مختلف معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۶۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ حامد آرامش افزود: مسابقات قرآن کریم هر سال ویژه جامعه کارگری، کارفرمایی، تعاونگران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی و بهزیستی و خانواده های آنان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: شانزدهمین دوره این مسابقات امروز در دو بخش برادران و خواهران در رشته های قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: تکریم و منزلت قاریان و حافظان قرآن کریم، ایجاد موج قرآنی در بین جامعه هدف، ایجاد وحدت و همبستگی بین امت اسلامی از اهداف برگزاری این مسابقات است.

آرامش گفت: داوری شانزدهمین دوره مسابقات بر عهده داوران ممتاز معرفی شده از سوی دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی بود و سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند.

وی افزود: نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش که در زمستان امسال برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار