نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

دشمن از فرهنگ شهادت ایرانیان هراس دارد

حجت الاسلام عربپور گفت: فرهنگ شهادت فرهنگ اعتلای دین و سعادت بوده و دشمن از تداوم راه شهدا نگران و هراسان است دشمن از فرهنگ شهادت ایرانیان می‌ترسد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۰۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،عصر امروز  مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد،

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عرب‌پور اظهار کرد: راه درست و صحیح را شهدا رفتند و همه ما مدیون این شهدا هستیم انقلاب اسلامی اگر تبلور و پیروزی دارد مدیون خون پاک این شهدا است

این مقام مسئول گفت: جنس شهادت جنس ایمان است کسی که خداوند ایمان در او به بدیعت می گذارد و ایمان او را خدایی و ملکوتی کند در عهد و پیمانش تزلزلی به وجود نمی آید.

وی تصریح کرد: شهدا منتظرانی بودند که در انتظار یاری دین خدا و امامشان و در راه یاری دین خدا انتظار شهادت را داشتند شهیدانی که امروز در کنار مرقد نورانیشان هستیم همه از جنسی بودند که برای یاری دین خدا لحظه ای تردید نکردند و به پیمان خودشان وفا کردند.

حجت الاسلام عربپور ادامه داد: یکی از ویژگی های شهدا صبر و دیگری استقامت است صبر یعنی پایداری و در میدان ماندن و پای حوادث ایستادن استقامت یعنی نگاه به افق دور انداختن و در این راه هم جانفشانی کنند و هم تبیین راه داشته باشند ما باید به تاسی از شهدا اهل صبر و استقامت باشیم

عرب‌پور با اشاره به اینکه شهدا در میدان خدا ماندند و انسان‌هایی صبور و باتقوا بودند، بیان کرد: شهید حمیدرضا هاشمی انسانی باتقوا بود که تا آخرین لحظه در راه خدا مقاومت و ایستادگی کرد.

این مقام مسئول  با اشاره به آشنایی 20 ساله با شهید از ورود شهید به قرارگاه قدس تا روز قبل از شهادت این شهید بزرگوار، گفت: روز قبل از شهادت با او تماس تلفنی داشتم و شهید از من خواست دعا کنم تا شهید شود و گفت که "دعا کن شهید شوم تا مادرم حضرت زهرا(س) از من راضی باشد".

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهید هاشمی به‌دنبال نشان دادن خودش نبود و همیشه می‌خواست به دور از هیاهو برای رضای خدا کار کند و همیشه می خواست خود را ثابت کند

وی گفت: فرهنگ شهادت فرهنگ اعتلای دین و سعادت بوده و دشمن از تداوم راه شهدا نگران و هراسان است دشمن از فرهنگ شهادت ایرانیان می‌ترسد.

عرب‌پور با بیان اینکه دشمن در هر لباس و مقامی که باشد بداند که با صبر و تقوا در میدان می‌مانیم و این آشوب‌گری‌ها ذره‌ای از استقامت ما کم نمی‌کند، ادامه داد: حاکمیت حق همیشه ماندگار بوده و وعده خدا پیروزی اسلام بر کفر است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به یاری خدا و عنایت شهدا پایدار خواهد ماند و آنچه از بین رفتنی است استکبار و زورگویی در عالم است.

حجت الاسلام عربپور خاطر نشان کرد:دشمن با شهادت جوانان و نوجوانان ما ماهیت خودش را نشان می‌دهد که چگونه خون پاک بهترین انسان‌های روی زمین را بر زمین می‌ریزد

 

ارسال نظرات