بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۲۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی غضنفری در این نشست با گفتن شعار هفته بسیج "بسیج خدمت‌گذار ملت ایران است"افزود: بسیج خدمت‌گذار ملت ایران است تنها یک شعار نیست بلکه یک واقعیت انکار ناپذیر به همراه کارنامه‌ی درخشان بسیج در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی می‌باشد.
وی با اشاره به کارکرد مفید بسیج جهت اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی تلقی می‌شود و در تمامی شرایط با ایستادگی در بحران‌ها و سختی‌ها حافظ دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی می‌باشند.
سرهنگ غضنفزی در ادامه افزود: بسیجیان در زمینه‌های مختلف و با نادیده گرفتن جان و مال خود برای پا بر‌جا ماندن انقلاب اسلامی ایثارگرانه تلاش می‌کنند و نمی‌گذارند که خواب دشمنان برای تجزیه‌سازی و سوریه‌سازی جمهوری اسلامی به واقعیت محقق شود.

بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به اهداف و خصوصیات یک بسیجی تصریح کرد: یک بسیجی انقلابی بدون ادعا می‌باشد و با نادیده گرفتن مال دنیا برای سربلندی نظام و انقلاب اسلامی مجاهدانه در این راه حق تلاش می‌کند و چنین شخصیتی ستودنی را هیچ جای دنیا نمی‌توان پیدا کرد.
علی غضنفری نقش بسیجیان در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: بسیجیان انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیر خود تمامی نقشه‌های شوم دشمنان جمهوری اسامی ایران را در جنگ نرم و جنگ سخت بخصوص اتفاقات اخیر خنثی و مانع از تجزیه کشور توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شدند.

بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد

وی با اشاره به دست‌آورد‌های جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران با تلاش بسیاری از افراد بسیجی و انقلابی دست‌آورد‌های بزرگی را در زمینه‌های مختلفی مانند امنیتی، موشکی، سلول‌های بنیادی و انرژی در کارنامه درخشان خود ثبت کرده‌است.
سرهنگ غضنفری تبیین فعالیت‌های مفید بسیج در جامعه را بسیار مهم تلقی کرد و اذعان کرد: جهاد تبیین وظیفه تمامی افراد می‌باشد و شایسته است دست‌آورد‌های بسیج و انقلاب را در جامعه تبیین کرد تا تمامی مردم از نقش مفید بسیج در جامعه مطلع شوند.

بسیج یکی از ذخایر اصلی انقلاب اسلامی می‌باشد

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به انعکاس برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته بسیج در استان بوشهر گفت: روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با پوشش خبر‌های پایگاه‌های اسوه استان بوشهر، نخبگان بسیج این استان، نشست‌های خبری و بیانیه‌های هفته بسیج را جهت انعکاس بر رو آنتن رسانه‌های ملی پخش می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات