رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

شهامت و سلحشوری مردم ایلام در جنگ تحمیلی زبانزد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهامت و سلحشوری مردم ایلام در جنگ تحمیلی زبانزد است.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۵۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی   در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام، با قدردانی از اقدامات انجام شده در استان برای تکریم خانواده شهدا و سرکشی از آنان، گفت:  برای خدمت دهی به جامعه ایثارگران و رزمندگان زائر سرایی در مهران راه اندازی می شود.    

وی تاکید کرد: ترکیب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فرا دولتی است چراکه موضوع ایثارگران منحصر به یک دستگاه نیست و در این شورا همه علاوه بر مسوولیت قانونی همه مدیران مسوولیت انقلابی و اخلاقی نیز دارند.  

   قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قانون پایه است و رییس شورا در کشور رییس جمهور و در استان رییس این شورا استاندار  است.   

  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بنیاد شهید دو شأن وظایف مستقیم  و مطالبه گری دارد که این شورا تحت ریاست عالی ترین مقام دولت در استان مشکلات حوزه خانواده های شهدا را پیگیری می‌کند.  

   معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ثبت نام ۶ هزار و ۸۵۴ نفر در استان از خانواده های شهدا و ایثارگران در سامانه اشتغال بنیاد خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای اشتغال زایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران به کار خواهیم گرفت.   

  وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم در استان ایلام ۵۵۹ نفر استخدام دستگاه های دولتی داشته ایم که این آمار نشان می دهد نگاه دولت به  وضعیت استخدامی ایثارگران بسیار خوب و مثبت است. 

 معاون رییس‌جمهور با تاکید بر رفع مشکل اشتغال ایثارگران و خانواده های شهدا، افزود: موضوع اشتغال و استخدام و تبدیل وضعیت ایثارگران در سطح ملی پیگیری می شود.

ارسال نظرات