امام جمعه موقت پیشوا:

ناراحتی و عصبانیت دشمنان از رشد صنعت موشکی ایران/ آمریکا مهد توحش دنیا است

امام جمعه موقت پیشوا گفت: دشمنان از رشد صنعت موشکی ما عصبانی و ناراحت هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۷۷
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی امام جمعه موقت شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک واقعا کار بزرگی انجام دادند دشمنان از رشد و نبوغ فرزندان ملت در نیروهای مسلح ناراحت و عصبی هستند.

وی افزود: پایه گذاری صنعت موشکی ایران را شهید والامقام شهید حسن طهرانی مقدم انجام داد و به برکت ایشان روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: اهمیت این موشک این است که از مهمترین سپر دفاعی دشمن عبور می کند و ردیابی نمی شود و سپر دفاعی دشمن را نابود می کند این موشک در داخل و خارج از جو کارایی دارد در خارج از جو نیز با موشک های دیگر مقابله کند این دستاورد بسیار بزرگی است که دشمن تا ده سال دیگر نیز به آن نمیرسد لطف خدا شامل حال ملت ما شده است جوانان ما کارهایی کردند که دشمنان قدرت مقابله با ما را ندارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست پوزه آمریکا را به خاک بمالد جوانان کشور ما افتخارات زیادی در زمینه های مختلف کسب کردند. عده ای از اغتشاشگران که مقصر اصلی و داعشی بودند الحمدالله دستگیر شدند اما جوانانی که احساساتی شدند و کارهای می کنند که قلب مردم را مجروح می کنند و پشیمان شدند این را بدانید که آمریکا خیرخواه ما نیست دشمن مااست در این روزهای حساس که دارو را برای ملت ایران تحریم می کند این ها دلسوز ما هستند؟

امام جمعه موقت پیشوا گفت: جوانان ما در این مدت متاسفانه گول دشمنان را خوردند و طعمه امریکایی ها شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار