سردار زهرایی خبر داد

حضور ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

همدان- مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور با حضور ۱۴ هزار گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۸۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

حضور ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمد زهرایی در آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج پیش رو، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در این رزمایش، بیش از ۱۴ هزار گروه جهادی و ۱۵۰ هزار جهادگر شرکت می کنند که در بیش از یک هزار نقطه محلی، ۱۲ نوع خدمت طی مدت ۱۷ روز به مردم ارائه می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی تخصصی اقشار هم در حال برگزاری است، عنوان کرد: سازمان بسیج مستضعفین در گام دوم انقلاب که بسیج پاره تن مردم و بسیج همه مردم، ساختار و سازمان بسیج به عنوان خدمتگزار مردم در یک ساختار منعطف، قرارگاهی و در صحنه است به دنبال برگزاری رزمایش های گوناگون است.

وی گفت: در اغتشاشات و فتنه صهیونیستی عربی که در ایران اسلامی رقم خورد، مردم ما خط خود را از اغتشاش گران، ایادی و فریب خوردگان استکبار جهانی جدا کردند که مجبور به خشونت های بی نتیجه و کور در انقلاب اسلامی شد.

سردار زهرایی تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی همه جانبه به دنبال این است که پدیده ای به نام جمهوری اسلامی که مظهر و نماد بارز تمدن نوین اسلامی را در اذهان مردم و به ویژه جوانان واژگونه بشناساند و این موضوع را دشمن در جنگ شناختی خود با ابزاری همچون؛ فضای مجازی که متاسفانه در سه سال اخیرِ کرونا بسیاری از مسئولین از آن غافل شدند پیش برد.

وی بیان کرد: دشمن با ابزاری همچون جنگ رسانه با اولویت روایت اول، یعنی روایت دروغین از یک پدیده معمولی و از کاه کوه ساختن، اهداف خود را پیش می برد چراکه واژه ای به نام برجسته سازی در جنگ رسانه ای حرف اول را زد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: در اغتشاشات دو ماهه، معنای امنیت چه تغییری پیدا کرد، معنای پلیس، معنای حجاب، معنی پدر و مادر و... چه شد، همه این معانی را در جوخه ای دروغین و در یک فضای وهم آلود تفسیر می کنند.

وی با بیان اینکه معنای واقعی انقلاب را کسانی تفسیر می کنند که سیره آقا را رقم زدند، عنوان کرد: معنای واقعی انقلاب را بسیجیان و جهادگران تفسیر می کنند که جلوتر از همه در سیل و زلزله هستند؛ اما متأسفانه بازنمود اینها در فضای مجازی در دست استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: کاری که شما مردم باید انجام دهید این است که نسل جدید خود را آگاه کنید و سینه به سینه و چهره به چهره با فعال شدن اختصاصی و تخصصی در فضای مجازی و رسانه به صلاح انقلاب، همانگونه که انقلاب اسلامی در دل جبهه استکبار رسید در درون قلب ها، فکرها و اذهان نسل جدید خود ما هم برسد.

سردار زهرایی دومین مسئله را شکست نسل ها دانست و گفت: چنانچه ما در این مقطع به وظایف خود عمل نکنیم دچار یک گسست نسلی می شویم؛ انقلاب ما صاحب دارد و صاحب این انقلاب از آن محافظت می کند و مهم این است که من و شما کجای این کار ایستاده ایم؛ پس جلوگیری از گسست نسل ها، لشکرکشی انقلابیون در مناسبت ها ورزمایش ها یک اولویت است؛ همچنان که گفتمان کردن جریان انقلاب و جهادی یک اولویت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار