خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور تا ۴ آذر ماه

همدان- مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر کشور تا ۴ آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۸۲
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی میرجلیلی امروز در آیین افتتاحیه رزمایش فاطمی ۲ که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ورزش جهادگران فاطمی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور آغاز به کار کرد که امروز این رزمایش به نام و یاد شهدای ورزشکار به ویژه شهید ورزشکار شاخص جامعه ورزش کشور، سردار شهید علیرضا شمسی پور در استان همدان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ورزش جهادگران فاطمی همزمان در سراسر کشور با حضور گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد، افزود: این رزمایش در مناطقی از پیش تعیین شده که بیش از ۴۶۰ منطقه است با حضور ۴۶۰ گروه جهادی در سراسر کشور انجام خواهد داد و تا ۴ آذر ماه ادامه پیدا دارد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به ارائه خدمت به مردم توسط جهادگران در این رزمایش گفت: توزیع اقلام و بسته‌های ورزشی ویژه مناطق محروم و از پیش شناسایی شده، توزیع ویلچر ویژه معلولین و جانبازان، توزیع بسته‌های معیشتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه از جمه این خدمات است.

وی عنوان کرد: همچنین شناسایی ناهنجاری‌های ساختارقامتی و آموزش حرکت‌های اصلاحی، برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی و انجام فعالیت‌های عمرانی وظیفه همه گروه‌های جهادی ما هست که تا چهارم آذر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار