خبرهای داغ:
با حضور پدر شهید زاهدلویی

حافظان امنیت در حرم بانوی کرامت تجلیل شدند

مراسم تجلیل از بسیجیان حافظ امنیت با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم، جمعی از مسئولان و پدر شهید مهدی زاهدلویی در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۹۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره شهید بسیجی مهدی زاهدلویی و همایش تجلیل از بسیجیان عرصه امنیت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سالن همایش امام خامنه‌ای با حضور سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم، همچنین فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه شهرستان قم و خانواده شهید زاهدلویی شهید مدافع امنیت استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ستارزاده  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان قم گفت: مدافعان امنیت امید دشمن را تبدیل به یاس و نا امیدی کردند. برخی از افراد دستگیر شده افرادی بودند با ظاهر موجه ولی نور ولایت در دل هایشان نفوذ نکرده است.

وی ادامه داد: شهید آرمان علی وردی را شکنجه می کنند تا به رهبری جسارت کند، شهید جان میدهد ولی دست از ولایت بر نمی دارد، اگر شهید به رهبری جسارت می کرد شاید کار اینگونه پیش نمی رفت.

ستارزاده  افزود: برخی می گویند دین ما انسانیت ماست همان اشخاص غیر انسانی ترین کارها را در این ایام انجام دادند این فتنه ها ما را قوی می کند، اگر ما ۸ سال دفاع مقدس را نمی دیدیم قدرت امروز را نداشتیم.

وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و قدرت از غرب به آسیا در حال انتقال است و افول آمریکا و غرب آغاز شده است امروز قدرت مقاومت در منطقه در حال گسترش است و هیچ کشوری توان مقابله با این قدرت بزرگ را ندارد.

سردار کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: برای حوادث اخیر چند تحلیل مطرح است تحلیل اول گره خوردن نوجوانان و زندگی روزمره مردم به دلیل کرونا با فضای مجازی است و مسائل معیشتی سیر زندگی ها را به سمتی برد که باعث حوادث اخیر شد ولی تحلیل دومی وجود دارد که ب تحلیل و سخنان رهبری نیز نزدیک است و آن این است که چون ما در حال صعود به قله های پیشرفت هستیم و دشمن نیز در حال افول است این اتفاقات را برنامه ریزی و اجرایی کردند تا سرعت پیشرفت ما را پایین بیاورند.

وی ادامه داد: از موارد پیشرفت های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی می‌توان به پیمان شانگهای فروش راحت نفت خودکفایی در ساخت واکسن کرونا حضور میلیونی مردم و اجرای سلام فرمانده و نفوذ این سرود بین مردم ایران و منطقه و بسیاری مباحث دیگر اشاره کرد.

کبیری پور گفت: ما به سمت قله در حال حرکت هستیم و هرچه به قله نزدیک تر می شویم تنفس سخت‌تر و شیب حرکت بیشتر می شود. امروز سردمداران غرب و اسرائیل خود افول شان را عنوان می‌کنند. غربی ها دنیا را به گونه ای ریل گذاری می کند و می خواهند که خود رشد کنند ولی صاحبان معادن و چاه‌های نفت هیچ انتفاعی نبرند و جمهوری اسلامی این نظم نوین را برهم زد و تا زمانی که ما مدافعان مظلومان و استقلال و آزادی باشیم آنها با ما دشمن هستند و شهدا مشعل این راه می باشند.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم می توان به تقدیر از حافظان امنیت استان قم و غبارروبی ضریح مطهر حضرت معصومه(س) اشاره کرد.

انتهای پیام/ علیرضا صادقیان‌پور

ارسال نظرات