خبرهای داغ:
مهدی اکرامی گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز خراسان شمالی از روز چهارشنبه 25 آبان ماه تا جمعه 27 آبان ماه در استان برگزار خواهد شد.چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در خراسان شمالی برگزار می شود,
کد خبر: ۹۴۶۷۳۳۱
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱

مهدی اکرامی، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز خراسان شمالی برگزار می شود، اظهار داشت: این رویداد از روز چهارشنبه ۲۵ آبان لغایت جمعه ۲۷ آبان در استان اجرایی می‌شود.

 

 

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه تولیدات را ارائه و با هم به رقابت می‌پردازند.

 

 

اکرامی افزود: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

 

 

این مقام مسئول گفت: تیم‌های شرکت کننده به مدت سه روز بصورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت برگزیدگان این رویداد، جهت شرکت در رویداد کشوری معرفی شده و جوایز ارزنده‌ای نیز به ایشان تعلق می‌گیرد.

 

 

اکرامی با اشاره به اینکه این رویداد در محل سالن ایثار بجنورد برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۲ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت event.bsijmajazi.ir ثبت نامشان را نهایی کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها