خبرهای داغ:
با حضور سردار شهسواری

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه در سلماس برگزار شد

با حضور سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۵۹
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه سلماس، اظهار کرد: امروز نظم جهانی مورد نظر اندیشمندان غربی در حال تغییر به سمت چند جانبه‌گرایی است، به همین علت غرب در حال دست و پا زدن است، تا بتواند نظام تک قطبی خود را در دنیا حفظ کند.

وی افزود: آمریکا به دنبال ایجاد کانون‌های بی‌نظمی در سراسر دنیا است، به همین جهت اگر شما مشاهده می‌کنید، روسیه و اروپا با هم درگیر می‌شوند به این علت است که آمریکا می‌خواهد هر دوی آن‌ها تضعیف شوند تا خودش به عنوان ابرقدرت در دنیا باقی بماند.

شهسواری به طراحی انقلاب‌های فیسبوکی اشاره و تصریح کرد: در انقلاب‌های فیسبوکی که از آن به عنوان انقلاب‌های زنانه نیز یاد می‌شود ابتدا روایت‌ها در بستر رسانه و فضای مجازی شکل می‌گیرد و بعد از آن با استفاده از مذهب، قومیت‌ها و ... درگیری ایجاد می‌شود بنابراین لازم است به این نکته دقت داشته باشیم که جنگ اصلی، امروز در خیابان‌ها نیست بلکه این جنگ در رسانه و فضای مجازی است.

فرمانده سپاه شهدای استان یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچ انقلابی در هیچ یک از کشور‌های دنیا مبتنی بر خواست حقیقی مردم اتفاق نیفتاده است، بلکه این فقط انقلاب اسلامی است، که مبتنی بر خواست اکثریت مردمی به پیروزی رسید و امروز نیز قدرت بسیج کردن مردم توسط آن به گونه‌ای است که در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انقلابی به وجود می‌آورد

شهسواری در پایان تأکید کرد: جریان انقلابی و همراه با ارزش‌های الهی همیشه دچار مشقت‌های فراوان بوده است، اما در مقابل، مشقت‌های جریان باطل، به مراتب بیش‌تر از جریان انقلابی است و در نهایت نیز این جریان انقلابی است که پیروز است چرا که جریان انقلابی، خدا را دارد اما در جریان باطل، خبری از خدا نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار