فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

الگوپذیری از دفاع مقدس یک ضرورت مهم برای کشور است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: هر کجا که فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دادیم به دستاوردهای بسیاری رسیدیم و این الگوپذیری باید در گام دوم دفاع مقدس بیش از گذشته مورد توجه باشد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۶۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ فرزاد مخلص‌الائمه  استاندار مرکزی در این مراسم افتتاح بخش جدید مراقب‌های ویژه ICU و CCU بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به نقش خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: انجام امور خیر در زمینه سلامت کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و خیرین نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه پزشکی حرف اول را در سطح منطقه و حتی جهان می‌زند و باید از این ظرفیت‌ها در جهت پیشبرد توسعه سلامت مردم استفاده کرد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از بخش کوچکی از حماسه عظیم حسینی است و در طول چهل سال اول انقلاب به وضوح دیدیم هر کجا که فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دادیم به دستاوردهای بسیاری رسیدیم و این الگوپذیری باید در گام دوم دفاع مقدس بیش از گذشته مورد توجه باشد.

بهروز محمدی رئیس هیئت مدیره مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این پروژه هدیه‌ای است که از سوی خداوند به واسطه نیت پاک مادرم تقدیم شهروندان شریف دلیجانی می‌شود.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خواست تا با افتتاح این پروژه مهم، نسبت به تکمیل کادر درمانی و پرستاری این مراکز همکاری صمیمانه به عمل آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار