امام جمعه بندرعباس گفت: آثار و برکات در صنعت نظامی جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از یک موشک هایپرسونیک نشان از خودباوری جوانان و توانایی بالای کشور در این بخش است.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۶۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: این موشک در دنیا بی نظیر است و تلاش‌های زیادی در کشور صورت گرفته تا به این توانایی دست یابیم.


نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظام در دنیاست که تا کنون قانون اساسی آن به رای مردم گذاشته شد و مردم به آن رای دادند و بعد به تصویب رسید.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در کشور‌های مدعی دموکراسی در غرب هیچوقت قانون اساسی به رای مردم گذاشته نشده است.


امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه جوانان امروز بی نظیر هستند، گفت: جوانان مرکز سعادت و موتور پیشرفت کشور هستند.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: همه تهدیدات داخلی و خارجی نیز جوانان کشور را نشانه گرفته است که باید مسائل را درست تحلیل کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: در همه عرصه‌ها جوانان سرمایه‌های اساسی کشور هستند و همه باید با جوانان با روی گشاده رفتار کنند و با آنان ارتباط بگیرند.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی افزود: مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان، ترویج کتابخوانی است.


امام جمعه بندرعباس گفت: رمز گشودن همه مشکلات و پیشرفت هر کشور انس گرفتن با کتاب است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: با افزایش کتابخانه‌ها و ارتباط بیشتر جوانان با کتابخوانی می‌توان میانگین مطالعه در استان را افزایش داد.


نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حضور پاپ در کشور بحرین گفت: آیا پاپ خبر دارد که چه ظلم‌هایی در این کشور می‌شود و در مقابل تخریب مساجد، کلیسا ایجاد می‌شود.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: در این کشور با سلب تابعیت از شیعیان، صهیونسیت‌ها به آنجا وارد می‌شوند.

 

ارسال نظرات