دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل:

ورزش بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است/ کاهش اسیب های اجتماعی مستلزم فرهنگسازی و آموزش همگانی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به لزوم آشنایی خانواده ها با انواع مواد مخدر پرداخت و گفت» رسانه ها در کنار مدارس و مساجد نقش مهمی در اطلاع رسانی خانواده ها دارند.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۷۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

ورزش بهترین راه پیشگیری از اعتیاد است/ کاهش اسیب های اجتماعی مستلزم فرهنگسازی و آموزش همگانی است

اکبر منتظردبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل ، به ارتباط مستقیم آشنایی خانواده ها با انواع مواد مخدر در راستای کاهش آسیب های فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: طراحی و تدوینبرنامه‌های آموزشی در راستای اگاه سازی خانواده ها و آشنایی مردم با انواع مواد مخدر نقش به سزایی در کاهش افراد ابتلا به اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید راجع به شکل هر کدام از مواد مخدر، نحوه مصرف و نگهداری، اطلاعات کلی داشته باشند، گفت: تا زمانی که چنین اطلاعاتی وجود نداشته باشد امکان هشدار دادن و نظارت دقیق تر بر رفتار و کارهای فرزندان بسیار دشوار خواهد بود. نقش خانواده در اعتیاد جوانان بسیار گسترده و همه جانبه با مسئولیت‌های سنگین است.

 منتظر خواستار اطلاع رسانی رسانه ها، مدارس و مساجد در خصوص اسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر شد و گفت: ورزش بهترین راه برای پیشگیری از اعتیاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار