رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان:

اغتشاشگران عامل اصلی تحریم در جمهوری اسلامی هستند

به گفته رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان اغتشاشگران با ایجاد آشوب در سال ۸۸ و با ایجاد آشوب در کشور، سبب آغاز اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شدند
کد خبر: ۹۴۶۷۳۷۳
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین یادواده شهدای صالحین کشور در حسینه حضرت اباالفضل سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها خط شکن جمهوری اسلامی  جبهه مقاومت بوده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت و در تمامی بحران‌ها خط شکن بوده و به ماندگاری این نظام مقدس کمک کردند.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار علیه جمهوری اسلامی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با تحلیل نادرست همواره تصمیمات اشتباهی علیه کشور گرفت و طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمنان جمهوری اسلامی جزو احمق‌ترین‌های عالم هستند زیرا آنان از بصریت مردم ایران آگاه نبودند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان یکی از برنامه‌های دشمن برای سرنگونی جمهوری اسلامی را تجهیز گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب دانست و بیان کرد: ورود منافقین، کمک به تجزیه طلبان و سپس‌ تجهیز گروهک‌های تروریستی و اخیرا با اغتشاش از جمله برنامه‌های دشمن برای فروپاشی جمهوری اسلامی است.

عادلی با تأکید بر لزوم توجه به نقش ایمان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن جمهوری اسلامی را تحریم تسهیلاتی کرده بود و همگان تصور فروپاشی جمهوری اسلامی را داشتند ولی مردم و نیروهای مسلح با توسل به پروردگار و با تکیه به نیروی ایمان قوی نشان دادند که همواره حق بر باطل پیروز است.

وی با بیان اینکه ایجاد اغتشاش و فروپاشی جمهوری اسلامی به دست مردم، به بهانه مشکلات اقتصادی نشان دهنده تحلیل اشتباه دشمن از وضعیت کشور است، گفت: در هر فتنه و آشوبی کشور با مشکلاتی مواجه می‌شود ولی دشمن به این هم قانع نشده و هدف نهایی استکبار نابودی جمهوری اسلامی و براندازی کشور است ولی مردم با بصیرت‌ بسیار زیاد خود اجازه چنین کاری را به دشمن نداند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان، شعار زن زندگی آزادی را یکی‌ از اهداف انبیاء و امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیامبر اکرم (ص) در دوران جاهلیت مردمان زمان خود به زن عزت و افتخار بخشید و امروز شاهد آن هستیم که بانوان در جمهوری اسلامی بر مناصب مهم کشوری ایستاده و کشور را هدایت کردند.

به گفته عادلی اغتشاشگران با ایجاد آشوب در سال ۸۸ و با ایجاد آشوب در کشور، سبب آغاز اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شدند و پس از آن هم با هر اغتشاشی کشور با تحریم مواجه شد.

وی با اشاره به انزوای دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیان کرد: اهل ایمان و دیندار از دشمن نترسیده و فقط در انجام امور پروردگار را در نظر می‌گیرند و همین امر سبب شده است که دشمن از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی و در نتیجه براندازی این کشور مستأصل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات