نشست کارگروه های جهاد فرهنگی و اقدامات جهادی در سپاه شبستر

تبریز- نشست کارگروه‌های جهاد فرهنگی و اقدامات جهادی در خصوص بررسی برنامه های هفته بسیج در سالن جلسات شهید آوینی سپاه شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۱۶
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  فرمانده سپاه شبستر در این نشست گفت: امروز تفکر بسیج به عنوان الگوی موفق در بین  ملت های آزاده است.

بهمن داستان افزود: برای رفع بسیاری از مشکلات امروز کشور لازم است این تفکر غنی در جامعه ترویج و نهادینه سازی شود.

وی تفکر بسیجی را گره گشای مشکلات دانست و بیان کرد: تفکر بسیجی یک از مهمترین راه های مقابله با بحران‌ها است که در زمان های مختلف موجب گره‌گشایی می‌شود.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به اینکه نیروهای خدوم بسیجی در تمام زمینه‌ها نقش چشمگیری دارند افزود: بسیج همواره در خدمت مردم و دولت است و در تمامی حوزه‌ها پیش آهنگ و پیش برنده است.

داستان با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی بوده است افزود: بسیج یک نیروی فعال انقلابی و راهبردی است که در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت احساس می‌شود، اولین نیرویی است که آستین همت بالا می‌زند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی کارنامه‌ای درخشان دارد، افزود: بسیجی اخلاص دارد و هدفش رضایت خدا و خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه شبستر در ادامه بر ظرفبت های بی بدیل مردمی و قابلیت های ارزشمند مساجد و حسینیه ها  برای گسترش و تعمیق تفکربسیج در شهرستان شبستر  تاکید کرد.

وی گفت: باوجود عناصر فرهیخته و نیروی انسانی ماهر و کارآزموده دربین جوانان و نوجوانان بسیجی شهرستان و با همراه سازی ظرفیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی نظایر مساجد و حسینیه ها و مدارس و دانشگاه‌ها در این شهرستان می توان کارهای فرهنگی تمیز و قابل قبولی برای مقابله با انواع تهدیدات فرهنگی متصور دشمن در سطح شهرستان شبستر نیز در طول هفته بسیج اجرا کرد.

ارسال نظرات