مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج):

تلاش دشمن برای ایجاد نا امنی با تلفیق خشونت، سرعت و رسانه در کشور

شاهرود_ مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان گفت: ناامنی با تلفیق خشونت، سرعت و رسانه تلاش دشمنان در آشوب‌های اخیر بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۲۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

تلاش دشمن برای ایجاد نا امنی با تلفیق خشونت، سرعت و رسانه در کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) در خصوص فتنه‌ها با بیان اینکه این فتنه‌ها تا زمان ظهور ادامه داد، افزود: از برکات فتنه ظاهر شدن باطن افراد در جامعه و غربال شدن است.
او با اشاره به پروژه خاورمیانه بزرگ در زمان وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و حمله نیابتی به این منطقه، به پروژه جدید سوریه سازی برای ایران توجه داد و گفت: دلیل اینکه سوریه را بیان می‌کنند ذهنیت جامعه ما و ترسیدن است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه داعش بعد سوریه می‌خواست به ایران حمله کند، اظهار کرد:، اما با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور سردار شهید سلیمانی و حضور در سوریه این موضوع ناکام و در این کشور زمین گیر شدند.
حسینی دیباجی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی نیز پروژه مرگ با هزار چاقو یا هزار خنجر را در این قالب طراحی کردند که با هر شیوه و روشی می‌توانند به اهداف خود برسند.
او با بیان اینکه در این پروژه، چون از نسل اول و دوم انقلاب ناامید شدند، سراغ نسل سوم و چهارم انقلاب آمدند، اضافه کرد: هدف اصلی آن‌ها در این راستا ناامن کردن کشور و بعد تجزیه ایران بود که با همراهی نکردن مردم این اقدام هم ناکام ماند.
تلاش دشمن برای ایجاد نا امنی با تلفیق خشونت، سرعت و رسانه در کشورمسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان، افزود: در دستگیری‌های انجام شده و لیدر‌هایی که گرفته شدند ۷۰ نفر اعتراف کردند در اربیل عراق و اردن برای ناامن سازی کشور آموزش ویژه دیدند.
او با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با ایجاد ناامنی بر تحریم‌ها اثر بگذارد، گفت: اقتصاد در جایی اثر دارد که امنیت باید و دولت در این مدت ۱۳۰۰ تفاهم‌نامه با کشور‌های همسایه امضا کرده است و آن‌ها تلاش دارند این اتفاقات را تحت تأثیر این اقدامات خود قرار دهند.
حسینی دیباجی تاکید کرد: در این ناامنی‌ها دشمن خشونت، سرعت و رسانه را همراه کرد تا به اهداف خود برسند و جنگ رسانه‌ای اولویت مهم آن‌ها در این مسیر بوده است.
او تصریح کرد: عصبانی کردن مردم و ایجاد نافرمانی مدنی و تحریک گسل‌های داخلی همچون قومیت و مذهب و جنسیت را در دستور کار قرار داد و در ادامه کشته سازی‌ها را دنبال کرد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان به حضور سه گروه در آشوب‌های اخیر اشاره کرد و گفت: حضور گروهک‌ها در این آشوب‌ها پررنگ بود و ارازل و اوباش اجاره‌ای نیز حضور داشتند و سیاه لشکر اغتشاشات نیز فریب خوردگان و دهه هشتادی‌ها بودند.
او ادامه داد: آمریکا در آشوب‌های اخیر ۵۳ میلیون دلار هزینه کرد و ۸۰ درصد کسانی که در اغتشاشات بودند نوجوانان دهه هشتادی بودند.
حسینی دیباجی یا تاکید بر جهاد تبیین مورد توجه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید نسل جوان و نوجوان جامعه را آگاه کرد و موظفیم در این مسیر حرکت کنیم و با بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی و جهان، توطئه‌های دشمنان در جنگ روایت‌ها را ناکام کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار