خبرهای داغ:
امام جمعه آبگرم؛

تصویرسازی دروغ از واقعیات، ماموریت مهم جبهه باطل است

حجت الاسلام والمسلمین عسگری امام جمعه شهر آبگرم گفت: برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست، آن چیزی که برای جبهه باطل مهم است تصویری است که از واقعیت می‌سازد و این روالی است که از دهه هفتاد آمریکایی‌ها در حال انجام آن هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۳۹
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عسگری در جمع پایوران و سربازان ناحیه ضمن اشاره به جمله تاریخی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در همان روز‌های ابتدایی انقلاب، امام(ره) فرمودند؛ «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اکنون با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل شیطان یعنی امریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند و این نه در مرکز انقلاب اسلامی که در هیچ‌یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا هم نتوانسته انجام دهد.

وی گفت: مفهوم این پیروزی، بصیرت افزایی انسانهاست تا با هنر خودشان جلوه‌هایی را که در عرصه عمل در حال انجام است، به دنیا و مردمان سراسر دنیا نمایان سازند.

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست. آن چیزی که برای جبهه باطل مهم است تصویری است که از واقعیت می‌سازد و این روالی است که از دهه هفتاد آمریکایی‌ها در حال انجام آن هستند.

امام جمعه آبگرم در ادامه بیان کرد: آنها معتقدند چون ما صاحب قدرت تصویرسازی هستیم از هر موضوعی تصویری درست می‌کنیم که منافع خودمان در آن برقرار باشد، اما باید بدانید حقانیت جبهه حق آن‌چنان تبلور دارد و قوی است که نمی‌توانند حتی با توانمندی‌هایی که در تصویرسازی دارند آن را کتمان کند.

حجت الاسلام و المسلمین عسگری در پایان با بیان تحرکات دشمن در اغتشاشات اخیر خواستار این شد پاسداران ضمن بصیرت افزایی خود و خانواده خود نسبت به جمع هایی که در آن حضور دارند اقدام کنند چرا که دشمن با ایران وارد مرحله جدیدی از جنگ ترکیبی شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها