خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام رسالت است

همدان-فرماندار نهاوند با بیان اینکه شهدا رسالت دفاع مقدس و جبهه جنگ را به ما نشان می‌دهند، گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام رسالت است.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۵۷
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه شهدا رسالت دفاع مقدس و جبهه جنگ را به ما نشان می‌دهند، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا انجام رسالت است که برای هر کسی یک وظیفه به شمار می‎رود اما این رسالت بر دوش ما است که راه شهدا را روایت کنیم چرا که همه ما به شهدا بدهکار هستیم.

وی افزود: همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم و هر فردی در قبال شهدا کوتاهی کند در روز قیامت پاسخگوی اعمالش خواهد بود.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ بیان کرد: فرهنگ حتی نسبت به نفس و هوا از اهمیت بیشتری برخوردار است و انتظار می‌رود نتیجه جلسات فرهنگ‌سازی شود و با توجه به شرایط موجود، صحنه‌ای را که در کف خیابان است تغییر بدهیم.

وی گفت: بر همین مبنا لازم است آموزش و پرورش نسل جدید را متعهد بار آورد و از کار تک بعدی بپرهیزد و سایر دستگاه‌ها از جمله ارشاد و کتابخانه‌ها نیز بصورت تخصصی و فعال‌تر وارد گود شوند.

احمدوند با اشاره به حمايت از جوانان و نخبگان بیان کرد: جوانان و نخبگان حوزه نرم‌افزاری در شهرستان نیاز به حمایت دارند و باید شناسایی و حمایت شوند که خروجی آن برای نظام باشد.

وی در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: یادواره‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان نهاوند برگزار شد که نتایج این مراسمات را باید در بین نسل‌های بعدی دید .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار