خبرهای داغ:
حجت الاسلام سعیدی‌تبار:

شهدای امنیت در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند

همدان-استاد حوزه گفت: شهدای امنیت و این شهید در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ما است تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۸۶
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سعیدی‌تبار در مراسم گرامیداشت شهید مدافع امنیت شهید «علی نظری» و شهدای مظلوم حرم مطهر احمد بن موسی (ع) که به همت پایگاه مقاومت بسیج حمزه سید الشهدا حوزه مقاومت امام حسن (ع) در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار کرد: طی دو ماه اخیر تمام دشمنان اسلام با امپراتوری رسانه‌ای خود و هزینه پول‌های سنگین سعودی، فتنه گسترده‌ای را علیه ملت ایران آغاز کردند و این در حالی بود که گفتمان خاصی نداشتند و اغتشاشگران به فحاشی و هتاکی می‌پرداختند.

وی افزود: در حوادث اخیر شاهد به آتش کشیدن مساجد و برخی اماکن مقدس بودیم و جمعی از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی نیز به شهادت رسیدند تا به آشوب طالبان اجازه داده نشود، امنیت مردم و کشور را به خطر بیندازند.

این استاد حوزه بیان کرد: استکبار از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی که پرچم مکتب اهل بیت (ع) را بالا آورده بود، مخالفت کرده و تلاش می‌کردند تا ایران به قدرت منطقه‌ای و جهانی تبدیل نشود.

وی با اشاره به شهادت شهید علی نظری در اغتشاشات اخیر گفت: شهدای امنیت و این شهید در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ما است تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار