معاون روابط عمومی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهید «وجیه الله آذرنگ» / مراسم شب وداع امشب در قائم شهر

ساری- معاون روابط عمومی سپاه کربلا گفت: مراسم وداع با شهید پاسدار امنیت امشب ۲۲ آبان آماه در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۴۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسدار دلاور مدافع امنیت به مردم قدرشناس و شهید پرور استان مازندران به ویژه خانواده معزز شهید وجیه الله آذرنگ از زمان مراسم شب وداع این شهید عزیز خبر داد و گفت: مراسم وداع با شهید پاسدار امنیت امشب ۲۲ آبان آماه در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار می‌شود.

سخنگوی سپاه کربلا افزود:آئین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام هم راس ساعت ۹ صبح۲۳ آبان از مقابل سپاه سوادکوه، در شهرستان زیرآب برگزار و در روستای کارمزد، زادگاه شهید تدفین خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با دعوت از مردم قدر شناس و شهید پرور مازندران در مراسم وداع و تشییع شهید پاسدار مدافع امنیت، افزود: شهید وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در راه  پاسداری از مرز‌های کشور در شمالغرب به شهادت رسید.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه از خردادماه سال جاری ماموریت حفظ و تامین امنیت مرز‌های شمالغرب کشور بر عهده لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: شهید آذرنگ جان خویش را نثار آرامش و امنیت مردم و جامعه کرد.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با تاکید بر اینکه امنیت، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا است، اضافه کرد: پاسداران مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران با فدا کردن کردن خود پای ملت ، آرمان‌ها و ارزش‌های  انقلاب و نظام اسلامی، اجازه سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت و انقلاب را نمی‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار