دیدار فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق با جانبازان قطع نخاع گهر زمین کرمان

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان با حضور در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع گهر زمین کرمان با تعدادی از جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۵۳
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان با حضور در آسایشگاه جانبازان قطع نخاع گهر زمین کرمان با تعدادی از جانبازان حاضر در این آسایشگاه دیدار و گفت و گو کرد.

 
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق ضمن پاسداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی هایی که در طول سالیان دفاع مقدس متحمل شدند، اظهار کرد: خدمت به جانبازان و رسیدگی به امور ایثارگران از محبوبترین عمل نزد خداوند است که اجر بسیار زیادی دارد.
 
امیر غلامعلیان افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس، سند مظلومیت و ایثارو از جان گذشتگی در تاریخ انقلاب هستند که همه ما وظیفه داریم در تکریم این عزیزان کوشا باشیم.
 
ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور عنوان کرد: تقدیر از خانواده جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، که دوران جوانی خود را در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور در راستای دفاع از سرحدات جمهوری اسلامی ایران سپری کردند و امروز با توجه به شرایط جسمانی که دارند جز وظایف و مسئولیت هایی است که بنیاد شهید کشور در حال انجام است و ما هم بعنوان مسئولین نیروهای مسلح وظیفه داریم در راستای تکریم این عزیزان خدمتشان برسیم، موارد و مشکلاتشان را از نزدیک ببینیم و تا انجایی که می توانیم برای حل مشکلات آنها کوشا باشیم. 
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوبشرق ارتش عنوان کرد: امروز فرصتی نصیب قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق شد که با همراهی عزیزانمان در بنیاد شهید و هیئت معارف جنگ در خدمت تعداد ده نفر از عزیزانمان باشیم که در آسایشگاه عزیزان قطع نخاعی در کرمان هستند.
 
 وی بااشاره به اینکه این جانبازان دارای تنوع نیرویی از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند، ابراز کرد: از نزدیک مشکلاتشان را بررسی نمودیم و امیدواریم از ظرفیت هایی که ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد نهایت استفاده را در راستای کمک به زیست بهتر این عزیزان انجام دهیم.
 
امیر غلامعلیان خاطر نشان کرد: تفاهم نامه ای در جهت آسایش و رفاه هرچه بهتر این عزیزان به امضا رسید و ان شاالله با این حضور خود بتوانیم تحولی در این منطقه به وجود بیاوریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار