به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشکده فنی حرفه شهید چمران استان کرمان

برگزاری نشست تخصصی بررسی اهداف تاسیسی و شاخصه های فروپاشی رژیم صهیونیستی

نشست تخصصی بررسی اهداف تاسیسی و شاخصه های فروپاشی رژیم صهیونیستی با حضور دانشجویان بسیجی در محل تالار ولایت دانشکده فنی حرفه ای شهید چمران استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۰۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از کرمان ، دکتر احمد رضا روح الله زاده در این مراسم گفت: مطالعه تاريخي عملكرد صهیونسیم وشناخت پایه های دینی فکری فرهنگی آن و همچنین آشنایی با منابع قدرت آنها از گذشته تاکنون وشناسایی سازمانهای صهيونيستی بين‌المللي و آشنایی با نوع عملکرد آنها و انواع ابزارهای آنها در زمینه تسلط بر جهان از اهداف این نشست بود .

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین کشوری که از لحاظ ایدئولوژیک و مبنایی دشمن انقلاب اسلامی تلقی می شود اسرائیل است؛ دانشگاه های کشور باید زمینه هایی را برای شناخت و مطالعه دقیق این کشور فراهم کنند و چند متخصص را در راستای صهیونیسم شناسی و غرب شناسی باید تربیت کنند؛ اما متاسفانه این دغدغه در دانشگاه های کشور دیده نمی شود.

روح الله زاده ادامه داد: در حال حاضر پس از سالیان متمادی به تازگی دانشگاه تهران رشته مطالعات آمریکای شمالی را در این دانشگاه قرار داده است که البته بسیار دیر شده است؛ ما بایستی رشته هایی مانند یهود شناسی، غرب شناسی و رشته های مهمی که نیازمند دانشجویان است را در دانشگاه های کشور قرار دهیم.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: متاسفانه هیچ نسبتی میان دانشگاه های کشور و نیازهای واقعی جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی وجود ندارد؛ این مشکل اساسی و بنیادی دانشگاه های ماست.

ارسال نظرات