خبرهای داغ:
فرماندار نطنز:

خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان نطنز با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می شود ،گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی ایران شده و همه ما مدیون خون آنها هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۰۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرماندار شهرستان نطنز با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می شود ،گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی ایران شده و همه ما مدیون خون آنها هستیم.

مهندس ظریفی در دیدار از خانواده شهداء  اظهار کرد: شهدا از نعمت‌های انقلاب هستند، آن‌ها مسیر حرکت و راه سعادت را به ما نشان دادند، اکنون به خانواده معزز شهیدان اعلام می‌کنیم که در عرصه فرهنگی ادامه دهنده راه شهدا و قدردان رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و خون ارزشمند آن‌ها هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، ادامه داد: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم، باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیدند.

 

در این دیدار خادمیاران رضوی به همراه فرماندار نطنز در ملاقات با پدر شهید  حضور یافتند

 

در این دیدار در یک دستگاه ویلچر به نام آقا امام رضا علیه‌السلام برای رفع مشکلات این پدر شهید به ایشان اهدا شد

 

خانواده ایشان در چند روز قبل به ریس بنیادشهید اعلام نموده بودن این پدر شهید تقاضای متبرک شدن  پرچم  امام رضا علیه‌السلام را داشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار