امام جمعه ایلام:

شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه باید همه بیش از گذشته برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن آماده باشیم، گفت:شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۲۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه در جامعه کسانی که شایسته نیستند به عنوان الگوی جوانان و نوجوانان نقش ایفا می‌کنند، تاکید کرد: الگوی ما شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان هستند که باید برای الگوی سازی این قهرمانان واقعی در جامعه تلاش شود. 

حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: اگر ما برای الگوسازی قهرمانان واقعی خود که شهدا هستند کوتاهی کنیم دشمن الگوهای دیگری برای ما می‌سازد که شایسته نیستند و در جاهایی که باید وارد میدان شوند، متاسفانه در زمین دشمن بازی می‌کنند. 

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه جهاد تبیین در کشور جایگاه خوبی کسب کرده است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است. 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شورای فرهنگ عمومی آینده باید خروجی این کار را داشته باشیم، برای مدیران و مسئولان مربوطه در سطوح مختلف، این فتنه‌ها و اغتشاشات همانند غربالی است که مدیران باید بر اساس آن ارزیابی شوند و باید توجه شود که در این میدان چه کسانی ایستادند و در برابر دشمن قد علم کردند و چه کسانی سکوت کردند و یا در زمین دشمن بازی کردند. 

استاندار ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نقش کلیدی در روشنگری و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید دارند گفت: با روحیه جهاد و شهادت طلبی و بصیرت مردم، اغتشاشات اخیر در سطح کشور مدیریت و کنترل شد. 

حسن بهرام نیا ادامه داد: یکی از محورهای مهم و کارگشا در مدیریت اغتشاشات استان، استفاده از ظرفیت‌های قومی و ایلی بوده که حضور و نفوذ بزرگان ایلات و طوایف بسیار کارساز و کارا بود.  همچنین در این نشست اعضا نقطه نظرات و پیشنهادت خود را در بحث جهاد تبیین برای مردم و بویژه نسل جدید ارائه کردند.

ارسال نظرات