تداوم خدمات رسانی گروه جهادی- پزشکی در مناطق محروم ماهشهر

ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان به ساکنان مناطق محروم با همت گروه پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام ماهشهر ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۴۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا احمدپور مسئول گروه پزشکی شهدای گمنام هیئت رزمندگان اسلام ماهشهر گفت: این گروه پزشکی در حوزه‌های مختلف سلامت شامل؛ بهداشت و پیشگیری، درمان و دارو، آموزش علوم پایه پزشکی، تحویل و آموزش تجهیزات پزشکی، تغذیه و امور اجتماعی با ۱۲ سال سابقه به ساکنان مناطق محروم این شهرستان خدمات درمانی و ویزیت رایگان ارائه می‌کند. 


احمدپور با تقدیر از خیران، مسئولان، سازمان‌ها و اداره‌های مختلف در حوزه درمان و درخواست همراهی و همکاری از آن‌ها برای بهبود خدمات بهتر به آسیب دیدگان حوزه سلامت به ویژه افراد کم برخوردار و بی بضاعت، افزود: در نیمه نخست امسال گروه پزشکی براساس تقویم خدمات ارزنده‌ای بیش از ۶ میلیارد ریال به همشهریان ارائه کرده است.

وی می‌گوید: خدمات تنها گروه جهادی پزشکی شهرستان به طور کاملا عادلانه تقسیم شده و امروزه با افتخار در کنار مردم کم بضاعت شهرک‌های مدنی، طالقانی، رجایی، شهر چمران، بندر امام خمینی و ماهشهر همچنان ادامه دارد.

احمدپور اضافه کرد: گروه پزشکی شهدای گمنام همچنین در حوزه مراکز کمپ‌های ترک اعتیاد با همکاری بهزیستی، حوزه درمان بیماران صعب العلاج با شبکه بهداشت و درمان و خدمات جهادی خود را با هدف سلامت پایدار انجام می‌دهد و امیدواریم با کمک مسئولان که دستور اکید مقام معظم رهبری و شیوه نامه مکتوب معاون اول رئیس جمهور مبنی بر سپردن طرح‌ها و خدمات، ساخت و سازها، پیمان‌ها و.. را به گروه‌های جهادی است، به این مهم دست یابیم.

به گفته این مقام مسئول؛ دفتر مردمی گروه پزشکی شهدای گمنام در مجاورت شهدای گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) است و زیر نظر هیئت بزرگ رزمندگان اسلام شهرستان ماهشهر فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات