خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

مگر بسیج مرده است که آبروی دانشگاه شریف را ببرند؟

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در نشست تخصصی ارکان شبکه تقویتی صالحین گفت: مگر بسیج در دانشگاه شریف مرده است که هشتاد نفر آدم فریب خورده، آبروی یکی از بهترین دانشگاه‌های ما را ببرند.
کد خبر: ۹۴۶۷۷۸۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

مگر بسیج مرده است که آبروی دانشگاه شریف را ببرند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در نشست تخصصی ارکان شبکه تقویتی صالحین بسیجیان فرهنگیان، اظهار کرد: برای اولین بار در تاریخ اسلام است که یک نظام ولایی چهار دهه عمر کرده است. به برکت نظام و مردم، مدل حکومت دینی ما نظام الهی است. این نظام با زحمات زیادی به اینجا رسیده است.

دشمنان برای تغییر سبک زندگی ما، از دانش آموزان و معلمان شروع کرده اند

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: دشمن در همه میدان‌ها آسیب دید، اما فرصت کرد در صحنه جدید، فتنه جدیدی را ایجاد کند. در جریان فتنه جدید، دشمنان به چند قشر دل بسته بودند که سه قشر آسیب پذیر وجود داشتند که یکی از آن قشر ها، معلمان بودند. وی در این باره تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که اگر می‌خواهند سبک زندگی ما را عوض کنند، از دانش آموزان و معلمان شروع کنند.

آمریکا می‌داند که ما می‌خواهیم سر به تنش نباشد

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: درست است که سند ۲۰۳۰ توسط مجلس رد شد، اما این سند در بعضی از مدارس عملا انجام شد. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمن شبکه دارد و با لیدرپروری، شبکه درست می‌کند، اضافه کرد: اگر شبکه صالحین جلو می‌رفت، ما نباید در مدارسمان می‌دیدیم که دشمنان سراغ بچه‌های خوب ما بروند. خرمشهر‌های فتح ناشده ما، این بچه‌ها هستند. وی افزود: از دشمن انتظاری جز دشمنی نداریم. ما نباید بگذاریم دشمن در این عرصه‌ها صاحب شود و خود آمریکا هم می‌داند که ما می‌خواهیم سر به تنش نباشد.

فتنه دشمن در آموزش و پرورش از یک سال و نیم قبل شروع شد

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: دشمن فتنه خود در آموزش و پرورش را بیش از یک سال و نیم قبل شروع کرد و برنامه اش به میدان‌آوردن مردم علیه نظام بود. وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش باید شبکه دین داران و شبکه مدافعان نظام را راه اندازی کنیم، یادآور شد: برخی از اساتید دانشگاه که حقوق نجومی می‌گیرند با بی انصافی به نظام بد می‌گویند. باید مربیان و معلم‌ها را از فتنه دشمن نجات دهیم تا بچه‌های کشورمان را نجات دهیم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هرچه که داریم از امام (ره) و انقلاب اسلامی داریم، گفت: بسیج به معنای روح و جان انقلاب است. بسیج، مجاهد در همه عرصه‌ها است و بسیج یعنی آنکه می‌گوید برای انقلاب سر و آبرو می‌دهم، اما انقلابم را نمی‌دهم. وی با اشاره به حوادث اخیر در دانشگاه شریف تاکید کرد: مگر بسیج در دانشگاه شریف مرده است که هشتاد نفر آدم فریب خورده، آبروی یکی از بهترین دانشگاه‌های ما را ببرند. حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به لزوم تشکیل شبکه صالحین تاکید کرد: اگر این شبکه راه بیفتد، می‌تواند یک شبکه قوی اطلاعاتی باشد.

رهبر انقلاب فرمودند که «نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود»

حجت‌الاسلام حاجی صادقی برکت شخص، ولی فقیه را بزرگترین نعمت خدا برای جامعه ایران دانست و گفت: رهبر انقلاب برای رفع فتنه اخیر فرمودند که «نگذارید از انقلاب هویت زدایی شود. هویت انقلاب اسلام است». نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران دوران پسا فتنه را دوران بیداری و هوشیاری برشمرد و افزود: این فتنه ما را نسبت به کوتاهی هایمان بیدار می‌کند و امروز، روز فدا کاری است.

وی به بهانه اولیه اغتشاشات اشاره و تاکید کرد: ما نمی‌دانیم که دختری که از کردستان به تهران آمد و اتفاقاتی که برایش افتاد، از پیش هماهنگ شده بود یا خیر، اما می‌دانیم که تا این فرد به بیمارستان می‌رود، دو نفر از عوامل دشمن به طور مرتب بالای سرش بودند.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: دشمن جبهه‌ای عظیم، وسیع، نامتجانس و با قدرت رسانه‌ای بالا درست کرده است و جنگ دشمن هم جنگ احزاب است هم ترکیبی. نماینده، ولی فقیه با اشاره به همت دشمن در راستای تهدید ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: ما باید تنوع داشته باشیم و با انگیزه، ابتکار و برنامه هدایت شده، به مقابله با اقدامات دشمنان بپردازیم.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات