کارگاه و مسابقه نقاشی با موضوع " شهدای شاهچراغ " در باشت برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کارگاه و مسابقه نقاشی با موضوع شهدای شاهچراغ در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۵۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز مددی با تسلیت شهادت عده‌ای از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ، اظهار داشت: به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ و یاد و گرامیداشت شهدای این حادثه و به ویژه یاد و خاطره شهید "امید خوب" از هنرمندان رشته هنرهای تجسمی در بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه و مسابقه نقاشی در باشت برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه و مسابقه نقاشی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این اداره و در محل خانه فرهنگ و هنر باران در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: این کارگاه نقاشی ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار شد.

مددی هدف از برگزاری این کارگاه نقاشی را اقدام در راستای جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی نسل نوجوان و جوان با فتنه‌های دشمن و مخالفان انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان عنوان کرد.

کارگاه و مسابقه نقاشی با موضوعکارگاه و مسابقه نقاشی با موضوعکارگاه و مسابقه نقاشی با موضوعکارگاه و مسابقه نقاشی با موضوعکارگاه و مسابقه نقاشی با موضوع

 

ارسال نظرات