با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران منعقد شد؛

برگزاری تور رایگان زیارتی مشهد مقدس ویژه کارکنان به همراه خانواده

با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تفاهم نامه برگزاری تور رایگان سفر زیارتی مشهد مقدس ویژه کارکنان به همراه خانواده منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۸۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس کرمی در نشست برگزاری تفاهم نامه اجرای تور رایگان زیارتی مشهد مقدس ویژه کارکنان  به همراه خانواده شان، اظهار کرد: به پاس زحمات و خدمات کارکنان در خدمت رسانی به مردم، تمهیدات مناسب رفاهی اندیشیده شده است که‌ در این راستا تور رایگان سفر به مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: برای این منظور کلیه همکاران به همراه خانواده، از خدمات ایاب و ذهاب ریلی، پذیرش در هتل های مناسب و تغذیه به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.

ویس کرمی بیان کرد: این سفر معنوی در راستای طرح تکریم کارکنان خدوم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: امیدواریم با اجرای چنین اقداماتی ضمن افزایش بار معنوی، شاهد نشاط و خدمات دهی شایسته‌ تر و ارتقا سطح کار نیز باشیم.

وی افزود: جهت کیفیت اجرای این تور نیز تلاش شد با شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی این تفاهم نامه منعقد شود که از مراکز معتبر کشور در این حوزه است

ارسال نظرات