دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان:

بیانیه گام دوم مجموعه ای از اولویت ها، پیشرفت ها و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است

حیدری نیا گفت: بیانیه گام دوم شامل مجموعه ای از اولویت ها، پیشرفت ها و چالشها و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۵۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، کارگاه بیانیه گام دوم و جهاد تبیین با حضور کارمندان اداره کل دامپزشکی استان و دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان، در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

علی حیدری نیا،دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان با اشاره این مطلب که مفاهیم مستتر در بیانه گام دوم که توسط رهبر انقلاب مطرح شده گفت: می توان این بیانیه مهم را به دو لایه، لایه بنیادین با محوریت توحید و لایه راهبردی با محوریت تمدن تقسیم بندی کرد.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی، تحقق اهداف اسلامی را در پنج مرحله عنوان فرموده اند که شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، کشور اسلامی و تمدن اسلامی است.

حیدری نیا ادامه داد: مسیر تحقق آرمانهای اسلامی که باعث زمینه سازی ظهور امام زمان می گردد، ایجاد تمدن اسلامی است که هم در سخنان مقام معظم رهبری هم در وصیت نامه امام راحل نمود داشته است.

دبیرکل گام دوم انقلاب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیانیه گام دوم شامل مجموعه ای از اولویت ها، پیشرفت ها و چالشها و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است.

ارسال نظرات