فرمانده سپاه کربلا به بیان اینکه هدف از تشکیل اقشار بسیج، کمک به دستگاه‌ها برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۶۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است / معلمان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج، آئین تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا  و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران  صبح امروز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است / معلمان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش مهمی دارند

سردار مسلمی در این مراسم، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر بخواهیم مشکلات و مسائل کشور را حل کنیم باید امر مهم از آموزش و پرورش آغاز شود گفت: اگر آحاد مسئولین در کشور بخواهند متناسب با بیانات رهبر معظم انقلاب به کمک آموزش و پرورش بیایند، بخش زیادی از مشکلات آن حل خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که باید به قشر دانش آموز توجه بیشتری شود، افزود:امروزه دشمن قشر دانش آموزان را هدف گرفته است.

سردار مسلمی در ادامه به مسائل تربیتی در آموزش و پرورش هم اشاره و خاطرنشان کرد:  باید مسائل تربیتی دانش آموز هم در خانواده و مدرسه جدی گرفته شود.

ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است / معلمان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش مهمی دارند

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه پرداختن به مسائل تربیتی دانش آموز بیشتر به خانواده‌ها مرتبط است، اضافه کرد: یکی از خطا‌های راهبردی آن است که همه مسائل تربیتی بردوش آموزش و پرورش باشد.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همه نهاد‌های اجرایی و انقلابی باید ظرفیت‌های خود را برای کمک به مجموعه آموزش و پرورش بسیج کنند، گفت: تنها راه بقا، استمرار و استکمال انقلاب، تربیت نیرو‌های جوان تراز انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی سپاه آن است که حافظ دستاورد‌های انقلاب باشد.

ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است / معلمان در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش مهمی دارند
سردار مسلمی به بیان اینکه هدف از تشکیل اقشار بسیج، کمک به دستگاه‌ها برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه ارتباط مدارس با مساجد در مسائل تربیتی ضروری است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به هفته بسیج هم اشاره کرد و گفت: هرکسی تفکر بسیجی مبتنی بر گفتمان امامین انقلاب اسلامی داشته باشد، یک بسیجی است.

سردار مسلمی بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش تفکر بسیجی جریان دارد، خاطرنشان کرد: راهیان نور، راهیان بهشت و راهیان پیشرفت، ارود‌هایی است که در حوزه دانش آموزی برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ظرفیت سپاه کربلا در اختیار مجموعه آموزش و پرورش استان برای برگزاری اردوهاست، افزود:سبک زندگی ایرانی اسلامی در حوزه معلمین،دانش آموزان و خانواده ها باید مورد توجه قرار بگیرد و معلمان در ترویج این نوع سبک زندگی نقش مهمی دارند.

سردار مسلمی در ادامه به سوادرسانه ای هم اشاره کرد و گفت: کارگروهی  در حوزه آموزش و پرورش مبنی بر ارتقای سواد رسانه ای تشکیل شود تا دانش اموزان و خانواده ها از هجمه دشمنان در فضای مجازی در امان باشند.

به گزارش بسیج، در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمد جعفری تکریم و قدردانی به عمل آمد و محمد تقی زاده به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها