خبرهای داغ:
به همت گردان 115 امام حسین)علیه السلام(انجام شد:

مسابقه فوتبال چمنی در مجموعه مقر گردان با همت تربیت بدنی این گردان

به مناسبت ایام مناسبتی آبان ماه برنامه مسابقه فوتبال چمنی با همت تربیت بدنی گردان115 امام حسین)علیه السلام( با حضور نیروهای پایور وبسیجیان این گردان در مقر این گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۹۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام مناسبتی آبان ماه برنامه مسابقه فوتبال چمنی با همت تربیت بدنی گردان115 امام حسین)علیه السلام( با حضور نیروهای پایور وبسیجیان این گردان در مقر این گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان 115 امام حسین)علیه السلام( در رابطه با این خبر گفت: مقام معظم رهبری در مورد ورزش فرموده اند: ما، در عرصه جنگ، نقش تضرع و توسل و دعا را در پيروزي بر دشمن تجربه كرده ايم و در ميدانهاي ورزشي نيز ورزشكاران ورزيده اي كه به رحمت و لطف خداوند تمسك جسته باشند، بي ترديد بر رقباي خود برتري دارند، ما، در ورزش يك راه طولاني در پيش داريم و ورزش چه در بعد همگاني و چه در بعد قهرماني بايد مورد توجه قرار بگيرد، ورزش قهرماني بايد در شأن ملت بزرگ ايران باشد و جوانان ما، در رشته هاي مختلف ورزشي برترين حرف را بزنند و درخشانترين چهره ها را نشان دهند، لذا در رابطه با این امر رهبری مسابقه فوتبال جمنی در مقر گردان 115 امام حسین)علیه السلام( کاشان، به  مناسبت ایام  ابان و یادو نام شهدای امنیت به ویژه شهید بسیجی طلبه ارمان علی وردی، با همت تربیت بدنی گردان115 و استقبال بسیجیان، کارکنان محترم وظیفه و پایوران این گردان برگزار شد.

این فرمانده افزود: تمثال مبترک شهدا دور زمین فوتبال، پرچم های اهلبیت وفضا سازی، پخش آهنگهای انقلابی و حماسی، برگزاری نماز اول وقت با جماعت، اهدا جوایز، همدلی و دوستی  در فضای پهلوانی و قهرمانی در بین دوستان و همکاران و.... در محل برگزاری فوتبال از جمله اقدامات  انجام شده در برگزاری این مسابقات ورزشی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار