مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) خبرداد؛

برگزاری هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) از برگزاری هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بصورت گروهی و انفرادی در رده استانی و کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۰۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

آمر کاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، با بیان اینکه پژوهش و تفکر در احصاء مشکلات زیرساختی اثرگذار است، اظهار داشت:هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بصورت گروهی و انفرادی و در رده استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

آمرکاشی با بیان اینکه موضوعات پژوهشی از موضوع های مورد نیاز در جامعه قشر فرهنگی و فرهنگیان است و موضوعات محورهای پژوهش ها را بسیار مهم و بروز برشمرد، عنوان کرد: هدف مهم جشنواره این  است که ما با توجه به نتایجی که می توانیم، داشته باشیم؛ در رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی ابراز کرد:محور اول جشنواره ویژه عموم فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت، با محوریت چگونگی تحقق عدالت و نصيب آموزشی در نیروی انسانی، فضای آموزشی و محتوای درسی و راهکارهای تحول در امور فرهنگی و پرورشی
(با اولویت تربیت نسل تمدن ساز) در راه کارهای عملی انگيزه بخشی به معلم و مربی، آسیب شناسی امور پرورشی و ارائه راهکار و فن آوری های نوین پرورشی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز محور دوم جشنواره را ویژه هیات های اندیشه ورز شبکه علمی بسیج فرهنگیان با محوریت صیانت و ارتقاء مقام، شان و منزلت معلم در نقش قوای سه گانه، حوزه های علمیه، صدا و سیما در این محوریت عنوان کرد، گفت: راهکارهای تحول و پیشرفت در مدرسه در دوران پسا کرونا، تربیت مهارت محور در مدار توسعه تولید دانش بنیان، روند یادگیری و پیشرفته تحتسلی در دوران پسا کرونا و توسعه علم و پژوهش در راستای تربیت تمام ساحتی از دیگر عرصه های این جشنواره علمی-پژوهشی است.
آمرکاشی در پایان با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در هفدهمین جشنواره علم-پژوهشی می بایست آثار خود را بصورت اینترنتی در پرتال جامع دبیرخانه این جشنواره به نشانی www.sci-cbo.ir بارگذاری کنند، خاطر نشان کرد: فرهنگیان تا تاریخ 15 آذرماه 1401می توانند اثر خود را درج کنند و اختتامیه ی جشنواره در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

خبرنگار:سیده زهرا فوج

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها