خبرهای داغ:
فرماندار فامنین عنوان کرد

تشکیل ستاد تسهیل رفع موانع تولید گامی مهم برای رفع مشکلات صنایع

همدان-فرماندار فامنین گفت: تشکیل ستاد تسهیل رفع موانع تولید گامی مهم در راستا رفع مشکلات صنایع است.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۹۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صمد جلیلوند در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فامنین ضمن تشکر از پیگیری مشکلات تولیدکنندگان اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل استان و شهرستان هستند و باید شرایطی در نظر گرفته شود تا مشوقی برای تولیدکنندگان باشد.

وی با بیان اینکه باید راهکاری اندیشید که دیگر هیچ پرونده‌ای به سبب رفع موانع تولید در دستگاه اجرایی تشکیل نشود، گفت: تشکیل ستاد تسهیل رفع موانع تولید گامی مهم در راستا رفع مشکلات صنایع است.

فرماندار فامنین تاکید کرد: به هر میزان که فعالیت‌ها و مسئولیت‌ها به تشکل‌های مردمی واگذار شود، ضریب انجام درستی آنها افزایش می‌یابد بنابراین لازم است که تصدی‌گری در بخش حاکمیتی به حداقل برسد.

وی عنوان کرد: باید جریان اقتصادی شهرستان را تسهیل کرد، در این زمینه کارکرد دستگاه‌های اجرایی بسیار حائز اهمیت بوده و به جای حل پرونده‌های مربوط به رفع موانع تولید باید فرآیندهای اقتصادی را اصلاح کنیم تا دیگر پرونده‌ای تشکیل نشود.

جلیلوند گفت: بخشی از این فرآیندها و روش‌ها در اختیار دستگاه‌های اجرایی است و برخی در اختیار ما نیست که باید تحت اختیارمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار