خبرهای داغ:
رئیس کانون بازنشستگان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی:

لزوم استمرار رسالت پاسداری وابستگان سپاه/ معیشت پیشکسوتان در اولویت است

رئیس کانون بازنشستگان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: دستورالعمل‌هایی داریم برای همکاری داوطلبی اعضای وابسته سپاه یعنی استمرار رسالت پاسداری در دوره دوم و زمان بازنشستگی که برنامه‌هایی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۰۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲


به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، محفل انس و مودت وابستگان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان به‌همراه خانواده‌هایشان با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان، فرمانده قرارگاه شهید ناصری، قائم‌مقام نماینده، ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و سایر فرماندهان سپاه استان امشب سه شنبه (۲۴ آبان) در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

غلامی رئیس کانون بازنشستگان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در این مراسم با بیان اینکه محفل انس و مودت از برنامه‌های دائمی سپاه است که همه‌ساله برگزار می‌شود و مورد تاکید در سپاه پاسداران است اظهار داشت: هدف از برگزاری محافل در شهرستان‌ها دیدار و احوال‌پرسی بازنشستگان و تجدید دیدار همراه خانواده‌هاست و نیز تجلیل و تکریم بازنشستگان و کسانی که در رشد، شکوفایی، پویایی و اقتدار سپاه نقش عمده‌ای داشتند هدف دیگر از برگزاری این مراسم است.

وی عنوان کرد: در کانون بازنشستگان سپاه استان برنامه‌هایی در جهت کمک به معیشت پیش‌کسوتان، سلامت و مسایل فرهنگی بازنشستگان اجرا می‌کنیم.

غلامی افزود: معیشت پیشکسوتان اولویت اول کار ما است عوامل مختلفی ازجمله بیماری، تحصیل، شغل و ازدواج فرزندان و نیز افزایش خانوار بازنشسته را با مشکلاتی رو به رو می‌سازد و ما به‌دنبال حل مشکلات معیشت بازنشستگان تا حد ممکن هستیم.

وی با بیان اینکه از هر زمان بیشتر لازم است در کنار شاغلین سپاه باشیم خاطرنشان کرد: دستورالعمل‌هایی داریم تحت عنوان همکاری داوطلبی اعضای وابسته سپاه یعنی استمرار رسالت پاسداری در دوره دوم و زمان بازنشستگی که برنامه‌هایی در حال انجام است و نیز اعلام خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان ادامه داد: یگان‌های شهید سلیمانی برای آمادگی راه‌اندازی کردیم و نیز یگان امنیت و مشاوره‌ای معین با ناحیه بیرجند همکاری دارند.

وی در پایان گفت: کسانی که توانایی دارند در عرصه‌های مختلف بسیج فعالیت داشته باشند از جمله عرصه‌های اجتماعی، علمی، فناوری، مشاوره حقوقی، بهداشت، محیط‌زیست، دفاعی و سازندگی همکاری خود را با ناحیه مقاومت بسیج بیرجند اعلام کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها