مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع):

دوره توانمندسازی مربیان مهدکودک با هدف تربیت نسل انقلابی برگزار می شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع) گفت: دوره توانمندسازی مربیان مهد کودک های این سپاه ناحیه با همکاری مجموعه سخن سدید حجت الاسلام پناهی با هدف تربیت نسل انقلابی کانون شهید سبحانی کرج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۵۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام حسینی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع) با اشاره به اینکه در سطح سپاه ناحیه امام حسین(ع) 20 مهد کودک فعال و حدود 70 مربی مشغول به فعالیت هستند، اظهارداشت: دوره توانمندسازی مربیان مهد کودک های این سپاه ناحیه با ضرورت، اولویت و با تدبیر و همکاری مجموعه سخن سدید حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان بصورت مجازی، حضوری و کارگاهی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: الگوی دوره ی ما الگو تربیتی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و از اساتید این دوره می توان از حضور خانم پناهیان، حجت الاسلام طباطبائی طیب، حجت‌الاسلام گلستانی و حجت الاسلام فلاح نام برد.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر نقش اثرگذار والدین به اخص مادران در تربیت کودکان، ابراز کرد: محوریت این دوره شامل  آموزش از طریق بازی و قصه، همکاری و آموزش اولیاء کودکان به اخص مادران آنان و با سرفصل های انسان شناسی، آسیب شناسی، قصه گویی و بازی های گرایش محور و غیره خواهد بود.

گفتنی است، دوره توانمندسازی مربیان مهد کودک های سپاه ناحیه امام حسین(ع) تا دی ماه سال جاری برگزار و مربیان در پایان بعد از کسب گواهینامه این دوره در مهد کودک های این سپاه ناحیه فعالیت می کنند.

خبرنگار:سیده زهرا فوج

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها