خبرهای داغ:
در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان نطنز مصوب و پیگیری شد

به زودی حضور اردوی جهادی دندانپزشکی در شهرستان نطنز و درمان رایگان برای محرومین

قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان نطنز با موضوع حمایت از گروه های جهادی شهرستان در طرح های محرومیت زدایی به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۳۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان نطنز با موضوع حمایت از گروه های جهادی شهرستان در طرح های محرومیت زدایی به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداری تشکیل شد.

مهندس محمد ظریفی فرماندار شهرستان نطنز بیان داشت:خدمات بسیج در کشور ما از برکات انقلاب ونظام جمهوری اسلامی است وباید این خدمات را به خوبی برای مردم وکشور انجام دهیم.

وی اضافه نمود: مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان این آمادگی را دارند که هر گونه کمک و همکاری و همراهی که لازم است چه در بخش ارایه اطلاعات و یا هر بخش دیگری با مجموعه سپاه و بسیج سازندگی را داشته باشند

در ادامه سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز بابیان اینکه بسیج ظرفیت بسیار خوبی در اکثر حوزه‌ها دارد افزود: دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان میتوانند با مشارکت بسیج ازتمام ظرفیت‌های این نهاد انقلابی درامورخدمت رسانی درمواقع بحرانی استفاده کنند.

شبانی زاده افزود: بسیج سازندگی وسپاه در تمام حوزه‌های خدمت خود ظرفیت بسیاربالائی برخورداراست وهرکجا که لازم بود بسیج ورود پیدا کند با روحیه جهادی ورود پیدا کرده است ودر بخش محرومیت زدائی مناطق محروم خدمات خوبی داشته است.

شبانی زاده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است که با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم، رشد و نمو کرده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت رسانی است افزود:بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است.وی همچنین با تاکید براینکه بسیج سازندگی همواره پیشگام در امر خدمت‌رسانی به محرومین و محرومیت‌زدایی است خاطرنشان کرد: خدمت رسانی بسیج سازندگی بر کسی پوشیده نیست، اما همانطور که امام (ره) و مقام رهبری فرموند خدمات باید بازگو شود.

 

در این جلسه درخصوص برگزاری اردوی دندانپزشکی جهادی با همکاری ارگان های خدمت رسان در شهرستان بحث و تبادل نظر و در این خصوص برنامه ریزی های لازم انجام پذیرفت و جزئیات این اقدام مهم مصوب شد و به زودی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار