خبرهای داغ:

نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان 45برنامه محوری ویژه هفته بسیج برگزار می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان 45برنامه محوری ویژه هفته بسیج برگزار می کند.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۶۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج باحضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: روحیه انقلابی یکی از مؤلفه های کارآمدی و الگوسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی از دیگر مؤلفه های کارآمدی نظام را تفکر بسیجی و مدیریت جهادی عنوان کرد و گفت: بسیج یک فرهنگ است و کار بسیج امت سازی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بسیج را مأمنی امن برای مردم عنوان کرد و گفت: بسیج خادم مردم است و دشمنان تاب و تحمل دیدن این مهم را ندارند و به همین دلیل به اشکال مختلف دشمنی خود را با این شجره طیبه بروز و ظهور می دهند.
حجت الاسلام دیباجی بیان کرد: بسیج در برهه ها و شرایط مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و دیگر شرایط همواره بسیج در کنار مردم و میان مردم و خادم مردم بوده است و باید گفت بسیج جدای از مردم نیست و بسیج غمخوار مردم است.
وی با اشاره به نقش بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و اثرات و برکات آن در بحران ها و شرایط مختلف اظهار داشت: این بسیج است که کنار مردم است؛ بسیجی کسی است که درارای روحیه ای صریح، و جسور و شجاع، با نشاط، امید به آینده درخشان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه اساس بسیج به معنویت و تربیت فرهنگ اسلامی است به برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج این استان اشاره کرد و گفت: 45 برنامه در هفته بسیج از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است که مجری آن سازمان بسیج طلاب سپاه استان است.
حجت الاسلام دیباجی بیان کرد: مجمع علمای استانی، پرداخت به موضوع جهاد تبیین از سوی ائمه جمعه و جماعات در سراسر مساجد استان سمنان، اجرای طرح امین و هجرت با حضور 250 روحانی در مدارس و روستاهای سراسر استان سمنان، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس و حوزه های علمیه، برگزاری صبحگاه شهدایی در حوزه های علمیه، همایش طلایه داران جهاد تبیین به مناسبت روز تشکیل بسیج طلاب در حوزه های علمیه سراسر استان، برگزاری تریبون آزاد با موضوع توقعات جوانان از بسیج، مراسم غبارروبی مزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی و تجلیل از بسیجیان شاخص از جمله مهمترین ویژه برنامه های نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان است که در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار