خبرهای داغ:

273 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در استان سمنان اجرا می شود

جانشین سپاه استان سمنان از اجرای 273 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۶۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: در چهل و سومین سالگشت هفته مقدس بسیج 43 برنامه محوری در استان سمنان برنامه ریزی و تهیه و تدارک دیده شده است که در طول هفته بسیج اجرا می شوند.
وی خاطرنشان کرد: 9 هزار و 370 فعالیت که 273 برنامه شاخص است که در هشت شهرستان استان سمنان به همت بسیجیان و مراکز مجموعه سپاه و آحاد مختلف مردم برگزار می شود.
جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه پنج برنامه به عنوان برنامه متمرکز کشوری است که در استان سمنان انجام می شود افزود: در طلیعه هفته بسیج از امروز 25 آبان ماه نخستین برنامه که در واقع مرحله چهارم رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی استان سمنان است که به صورت کشوری در بازه زمانی 48 ساعته در حال برگزاری است.
سردار شوقانی عنوان کرد: دومین برنامه ما 28 آبان ماه تحت عنوان رزمایش جهادگران فاطمی 2 در قالب 600 گروه جهادی با حضور پنج هزار جهادگر در استان سمنان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه هایی که در سطح هفته بسیج برگزار خواهد شد برنامه شوق دیدار است که حضور آحاد مختلف مردم و بسیجیان به صورت سامانه تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب این برنامه با نگاه بر اینکه پنج میلیون بسیجی در سراسر کشور دیدار با رهبری داشته باشند و از گفتمان ولایت بهره مند شوند؛ اجرا می شود.
جانشین سپاه استان سمنان بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که در طول هفته بسیج برگزار می شود افتتاح مراکز رشد امام محمد باقر(ع) است که با نگاه احصا مسائلی که در سطح استان و شهرستان وجود دارد و راهکار تولید ایده که نسبت به این مسائل در شبکه نخبگانی بسیج انجام می شود.
وی اظهار داشت: از دیگر برنامه هایی که قرار است در هفته بسیج داشته باشیم رزمایش اقتدار بسیجیان است که به صورت متمرکز کشوری پنجم آذرماه با حضور هفتصدهزار بسیجی در کشور سازمان یافته و در قالب 15 هزار بسیجی استان سمنان انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار