رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریکا را برهم زده و آمریکا در آستانه فروپاشی است، گفت: گفتمان انقلاب در حال گسترش در دنیاست و به فضل الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۹۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مجمع بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی شاهچراغ و شهدای مدافع امنیت با اشاره به شرایط خاص بین المللی در حال حاضر و اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب دنیا در حال تغییر است و ما در یک پیچ تاریخی به سرمی بریم، اظهار کرد: ما برای شناخت شرایط باید حتماً تفکر راهبردی همراه با نگاه و اقدام میدانی داشته باشیم.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: تفکر راهبردی برای آنکه ما دقیقاً زمان و مکان را بشناسیم و بر افق‌های دور اشراف پیدا کنیم و در جغرافیاهای دوردست اشراف داشته باشیم. اگر هر ملتی فاقد این ویژگی باشد چه بسا در این تحولات از صحنه سیاسی روزگار محو بشود.

وی گفت: فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق نباید از نظرها دور نگه داشته شود. ملت‌های فاقد آگاهی و بصیرت و ملت‌های فاقد رهبران سیاسی باهوش و دوراندیش و شجاع گرفتار این مصیبت خواهند شد.

گفتمان انقلاب در حال گسترش و آمریکا در آستانه فروپاشی است/ تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب

سردار سلیمانی ادامه داد: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران یک ملت آگاه و بصیر و با تفکر راهبردی است. در بین ملت‌های دنیا شاید ما کمتر ملتی را به لحاظ سطح آگاهی‌های سیاسی و داشتن دانش و بینش به روز و کامل و جامع سراغ داشته باشیم. این یک ادعا نیست این یک واقعیت غیرقابل انکار است که به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت‌های پیامبر گونه امام المسملین است.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب، جایگاه ایران در نظم سیاسی جدید را تبیین کرد و گفت: در گذشته قدرت همیشه در شرق بوده است. تقریباً در تمام دوره‌های تاریخی قدرت در غرب به عنوان یک قدرت جهانی مسلط و تإثیر گذار مستقر نشده بود. تلاش‌های زیادی در دوران جنگ‌های صلیبی اروپایی‌ها کردند که قدرت مسلط عالم شوند ولی نتوانستند و مسلمانان مقابل آنها ایستادند و مقاومت کردند.

با پیروزی انقلاب اسلامی انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده است

وی رسیدن غربی‌ها به قدرت را ناشی از راه اندازی نهضت ترجمه‌ی کتاب‌های مسلمانان و سیاست‌های مزورانه و ایجاد جنگ بین امپراطوری عثمانی و دولت صفوی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شده است.

سلیمانی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مهم‌ترین سرزمین بلاد مسلمانان یعنی ایران عزیز ما از سلطه آمریکایی‌ها آزاد شد و این نبود که فقط رژیم پهلوی سقوط کند.

رئیس سازمان بسیج، برکات پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برشمرد و تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت تغییر یافت و بالاتر از آن اتفاقی که افتاد، تغییر مفهوم قدرت بود، که حضرت امام راحل (ره) مفهوم قدرت را تغییر داد و ثابت کرد با تکیه بر قدرت نرم می‌توان بر پیچیده‌ترین و مستحکم‌ترین قدرت‌های مادی دنیا پیروز شد.

وی، حضور ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در ایران که ۱۸ میلیارد حقوق می‌گرفتند و حتی ردیفی در فیش حقوق آنها به عنوان حق توحش در نظر گرفته شده بود را یادآوری کرد و گفت: ملت بزرگ ایران بر قدرت آمریکا با دست خالی پیروز شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، شعار پیروزی خون بر شمشیر را قدرت نرم ملت ایران در محرم سال ۵۷ دانست و افزود: این شعار انقلاب اسلامی را پیروز کرد و پیروزی انقلاب هندسه قدرت را تغییر داد و چیدمان آمریکایی‌ها در منطقه را به هم ریخت و سرزمین اسلامی را از آمریکایی‌ها پس گرفت.

رئیس سازمان بسیج افول قدرت آمریکا در عرصه بین الملل را یادآوری کرد که قادر به اعمال قدرت مؤثر نیست و گفت: بزرگ‌ترین لشگرکشی تاریخ بشریت را آمریکایی‌ها به عراق انجام دادند و به اذعان خودشان بیش از ۸ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند، اما به اعتراف اندیشکده های غربی، بزرگ‌ترین فواید این لشگرکشی عاید جمهوری اسلامی شده است.

وی با اشاره به نظریات اندیشمندان غربی پیرامون نظم نوین آمریکایی؛ زبان و کالا و فهم مشترک را سه ویژگی این نظم آمریکایی دانست و گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سرمایه گذاری سنگین در بخش رسانه‌ای کرده‌اند، زیرا سیاست آنها این است که ملت‌ها به گونه‌ای فکر و فهم کنند که آنها می‌خواهند، نه آن‌طوری که واقعیت‌ها هستند.

سلیمانی سیاسیت های مزروانه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را یادآوری کرد: انجمن‌های دوستی ایران و آمریکا قبل از پیروزی انقلاب و امتداد آن در دوران اخیر در راستای همین سیاست‌ها ست و با استفاده از ابزاری مانند همین گوشی‌های هوشمند به دنبال مدیریت افکار عمومی هستند.

رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است

رئیس سازمان بسیج با اشاره به شکست آمریکا در نقشه دولت سازی برای عراق در همین زمان، اقدام انقلابی مجلس عراق در تصویب قانون ممنوعیت برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و در مرحله بعد تصویب جرم انگاری اعتراض به قانون ممنوعیت برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را یادآوری کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است.

وی تإکید کرد: موجودیت رژیم صهیونیستی تنها یک مولفه دارد و آن هم امنیتی است که این امنیت هم دچار فروپاشی شده؛ زیرا این رژیم نه ملت است و نه سرزمین دارد؛ بلکه عده‌ای مهاجر از کشورهای مختلف هستند که هنوز پاسپورت کشور خودشان را دارند و هم اکنون در آرزوی برگشت به کشورهای خود می‌باشند.

سردار سلیمانی، تصریح کرد: اولین پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است و بر اساس پیش بینی‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری قطعاً این اتفاق به زودی خواهد افتاد و اجازه نخواهیم داد این غده سرطانی باقی بماند. و این سنت الهی برای مسلمانانی است که "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامک" باشند.

اظهار داشت: امروز رسالت سنگین گام دوم انقلاب بر دوش ماست و شرایط بین‌المللی شرایطی خاص است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملت ایران در یک پیچ تاریخی است و با تفکر راهبردی همراه با اقدام و نگاه میدانی می‌توان از این پیچ به آسانی عبور کرد.

وی با اشاره به لزوم شناخت همه‌جانبه مکان و زمان افزود: هر ملتی که فاقد بینش باشد به سادگی از صفحه سیاسی روزگار حذف می‌شود همانگونه که تا به امروز ملت‌های فاقد بصیرت و فاقد رهبران دوراندیش و شجاع دچار این موضوع شدند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ملتی بصیر و با تفکر راهبردی است، بیان کرد: اینکه ملت ایران از دانش بروز و کامل و هدایت‌های جامع برخوردار است واقعیتی غیرقابل انکار است.

وی تصریح کرد: غرب همواره تلاش کرده قدرت مسلط جهان شود و در این راستا نهضت ترجمه کتب اسلامی در کانون توجه قرار گرفت و توانستند قدرت را در دست بگیرند اما با پیروزی انقلاب انتقال قدرت از غرب به شرق آغاز شد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها سقوط پهلوی نبود بلکه سرآغاز یک تغییر بزرگ در تاریخ بشریت شد و حضرت امام (ره) توانست مفهوم قدرت را تغییر دهد و ثابت کرد با تکیه بر قدرت نرم می‌توان بر پیچیده‌ترین و مستحکم‌ترین قدرت‌های دنیا پیروز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا فاقد قدرت اعمال است و نمی‌تواند به صورت موثر از توانایی‌های خود استفاده کند، ادامه داد: با تمام هزینه‌ای که در عراق کرد نتوانست پیروزی نظامی را به پیروزی سیاسی تبدیل کند و این فقط به این دلیل است که قدرت انقلاب اسلامی جلو آن‌ها قد علم کرده بود.

بشریت به پایان روزهای تاریک نزدیک شده است

وی با اشاره به اینکه بشریت به پایان روزهای تاریک نزدیک شده و به صلح و آزادی خواهد رسید، گفت: آمریکا و صهیونیسم تلاش دارد با ایجاد زبان مشترک، کالای مشترک و فهم مشترک، فهم مردم را به نفع خود تغییر دهد و رسانه را موثرترین ابزار خود قرار دهد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریکا را برهم زده است و هر سرمایه‌گذاری که در راستای دولت‌سازی در مناطق مختلف جهان انجام دادند با شکست روبرو شده و موضوع غیرقابل کتمان این است که آمریکا در آستانه فروپاشی است.

وی با بیان اینکه موجودیت رژیم صهیونیستی امنیتی است و این موجودیت در حال فروپاشی است، تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در دنیاست و به حول قوه الهی اولین پیروزی انقلاب در گام دوم، سقوط رژیم صهیونیستی است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) وعده ساقط شدن رژیم صهیونیستی در این قرن را داده بود، اظهار داشت: مسلمانان از مسیر جبهه مقاومت وارد می‌شوند و به زودی قدرت از آمریکا گرفته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در غرب هیچ‌گونه گفتمان رهایی‌بخشی وجود ندارد، عنوان کرد: گفتمان آینده‌ساز انقلاب اسلامی در حال رشد در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

روحیه مقاومت شرط پیروزی ملت‌هاست

وی با اشاره به اینکه شرط پیروزی ملت‌ها فقط قدرت نظامی نیست، افزود: یکی از شروط پیروزی هر ملتی وجود روحیه مقاومت است که ملت ایران در دفاع مقدس این روحیه را نشان داد و امروزه ثابت کرد ایران در کنار هر کشوری قرار گیرد آن کشور موفق می‌شود.

سردار سلیمانی گفت: آشوب‌های اخیر در کشور با عده‌ای فریب‌خورده و افراد بی‌اطلاع از سیاست‌های موجود انجام شد که آمریکا و صهیونیسم بداند نه این آشوب‌ها نه تحریم‌های سخت ایران را متزلزل نمی‌کند و ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.

وی یادآور شد: ایران مستقل و قوی هدفگذاری شده هر چند مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما علت آن تنها سیاست‌های غلط است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و جراحی اقتصادی مشکلات اقتصادی نیز به زودی برطرف می‌شود.

تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب

سلیمانی با بیان اینکه تحقق دولت اسلامی در گام دوم رقم می‌خورد، ادامه داد: زمانی که الگوی جمهوری اسلامی تکامل پیدا کند و تکثیر شود تمدن‌سازی آغاز می‌شود و این زنگ خطری برای صهیونیسم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکایی‌ها حتماً پاسخ دشمنی‌های خود را دریافت می‌کنند و انقلاب اسلامی در مسیر خود مستحکم و سازنده پیش می‌رود و با تکیه بر این قدرت می‌توان بشر گرفتار از ظلم را نجات داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه از طرح‌های بسیجیان پشتیبانی می‌شود، تصریح کرد: با هم‌افزایی مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم و تلاش کنیم با به میدان آوردن مردم در چهارمحال و بختیاری این استان را استانی الگو کنیم و با ایجاد طرح‌هایی در راستای جهاد تببین با جوانان حرف بزنیم تا بدانند کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

ارسال نظرات